اختلاف فیفا و AFC، احتمال برگزاری انتخابی جام جهانی در سال 2021

به گزارش وبلاگ وکیل من، به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه الاتحاد امارات آخرین شرایط برگزاری مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 قطر که حکم انتخابی جام ملت های 2023 آسیا را هم دارد، تشریح کرد و از اختلاف فیفا با کنفدراسیون فوتبال آسیا بر سر برگزاری تاریخ برخی از مسابقات اطلاع داد.

اختلاف فیفا و AFC، احتمال برگزاری انتخابی جام جهانی در سال 2021

الاتحاد نوشت: فیفا از کنفدراسیون های قاره ای پیشنهاداتی را در ارتباط با تعویق مسابقات انتخابی جام جهانی در قاره های مختلف به سال 2021 دریافت نموده است. این پیشنهاد به دلیل وجود اختلاف بین فیفا و برخی از کنفدراسیون ها بر سر تاریخ بازی های ملی است که به خاطر ویروس کرونا به تعویق افتاده است.

اختلاف بین فیفا و کنفدراسیون آسیا هنوز هم وجود دارد. پیشنهاد فیفا این است که مسابقات معوقه انتخابی جام جهانی در ماه های مارس و ژوئن به ماه های سپتامبر و اکتبر منتقل گردد در حالی که AFC میخواهد این مسابقات را در ماه های اکتبر و نوامبر برگزار کند تا به فدراسیون ها فرصت به خاتمه رساندن لیگ های خود و همچنین به خاتمه رساندن بازی های لیگ قهرمانان آسیا بین ماه های آگوست و سپتامبر را بدهد.

برخی از کنفدراسیون ها هم به فیفا پیشنهاد نموده اند منتظر بماند تا شرایط بویژه در اروپا تعیین تر گردد. فیفا هم از از مسئولان کنفدراسیون ها درخواست برگزاری کارگاه هایی را داشته است تا در این ارتباط صحبت کند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اختلاف فیفا و AFC، احتمال برگزاری انتخابی جام جهانی در سال 2021" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختلاف فیفا و AFC، احتمال برگزاری انتخابی جام جهانی در سال 2021"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید