شروط حضور سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت ایران ، دو قطبی مهم برای جایگزینی کی روش

به گزارش وبلاگ وکیل من، از دیشب خبرهایی در مورد خاتمه همکاری فدراسیون فوتبال با کارلوس کی روش منتشر شده است.

شروط حضور سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت ایران ، دو قطبی مهم برای جایگزینی کی روش

به گزارش وبلاگ وکیل من برای اینکه بدانید تصمیم گیری درباره نیمکت تیم ملی در چه وضعیتی قرار گرفته است بد نیست در جریان چند موضوع مهم قرار بگیرید.

نکته اول اینکه داستان ادامه همکاری با کارلوس کی روش هم مخالفان جدی دارد و هم موافق. در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال که سیاستگذاری و تصمیم گیری نهایی در آنجا انجام خواهد شد، شکل گیری این دو جبهه مخالف و موافق کاملا مشهود است و بعضی از اعضا خواستار قطع همکاری هستند و بعضی تاکید بر ادامه همکاری با این مربی پرتغالی تا جام ملت های آسیا دارند.

در بین بازیکنان تیم ملی هم طبیعتا این دو قطبی شکل گرفته ولی بازیکنان با تجربه تر که در جام جهانی هم بازی نموده بودند نظرشان روی آماده سازی تیم ملی برای جام ملت ها تحت راهنمایی کی روش است.

ماجرای بسیار مهم اما این است که تصمیم شخص کارلوس کی روش هم در سرنوشت نیمکت تیم ملی تاثیر بسیار زیادی دارد. هر لحظه این احتمال هست که او نقطه نظر رسمی اش را با مردم در میان بگذارد. جالب اینجاست که درباره تصمیم کی روش هم دو روایت وجود دارد. بعضی ها می گویند کی روش حتی به صورت تلویحی پیام جدایی خود را به بازیکنان داده و بعضی هم اخباری را درباره تمایل کی روش به ادامه حضور در نیمکت تیم ملی برای جام ملت های آسیا را روایت می نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "شروط حضور سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت ایران ، دو قطبی مهم برای جایگزینی کی روش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروط حضور سرمربی بزرگ خارجی روی نیمکت ایران ، دو قطبی مهم برای جایگزینی کی روش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید