کافه گردی: کافه ژانر، تجربه آرامش در محیطی آرام و زیبا

به گزارش وبلاگ وکیل من، معرفی

کافه ژانر یک کافه فرق دارد. این کافه فضایی خاطره انگیز دارد و اولین چیزی که پس از ورود به آن توجه شما را به خود جلب می نماید، بار زیبای آن است. بار این کافه روی یک دستگاه فولکس واگن ون استیشن ساخته شده است. تقریبا همه مراجعه کنندگان به این کافه، با این بار زیبا و کم نظیر عکس یادگاری می گیرند. نکته بعدی که در خصوص این کافه بسیار مهم است برخورد خوب و حرفه ای کارکنان این کافه زیبا است. دکوراسیون این کافه بسیار زیبا است و از رنگ های آرامش بخشی در آن استفاده شده است. با هم تصاویری از دکوراسیون داخلی زیبا و نمای خارجی این کافه را می بینیم.

کافه گردی: کافه ژانر، تجربه آرامش در محیطی آرام و زیبا

کافه ژانر کجاست؟

کافه ژانر در خیابان به آفرین، جنب بیمارستان صدر واقع شده است. خیابان به آفرین بین خیابان حافظ و خیابان ولیعصر واقع شده است.

موقعیت کافه ژانر روی نقشه

چی بخوریم؟

منوی پیشنهادی این کافه به شما بسیار مفصل و متنوع است. از میان قهوه های این کافه به شما لاته و اسپرسو و از میان دم نوش ها، دم نوش میکس به شما پیشنهاد می گردد. از بین قهوه سردهای این کافه به شما فراپاچینوی کلاسیک و از میان نوشیدنی های سرد پشن فروت به شما پیشنهاد می گردد. بعلاوه شیک نوتلا، آلفردو و بشقاب فیله و اسپاگتی بلونز از دیگر خوردنی های خوشمزه و باکیفیت این کافه هستند که به شما پیشنهاد می شوند.

در ادامه توجه شما را به تماشا منوی این کافه جلب می کنیم.

امکانات

از امکانات این کافه می توان به اینترنت بی سیم، دستگاه کارت خوان، تحویل رایگان، جای پارک، (بعضا) موسیقی زنده، صبحانه، غذای بیرون بر، دسترسی به حمل و نقل عمومی، 2 سرویس بهداشتی (زنانه و مردانه)، امکان رزرو، امکان برگزاری جشن و میهمانی اشاره نمود. ظرفیت این کافه 70 نفر است و ساعت کار آن در روزهای عادی از 8:30 تا 23:30 و در روزهای تعطیل از ساعت 16 تا 23:30 است.

جمع بندی

دکوراسیون این کافه، غذاهای باکیفیت، برخورد بسیار خوب کارکنان و مدیریت و بعلاوه امکانات کامل از مزایای این کافه هستند. بعلاوه فضای دنج و رنگارنگ و بار زیبایی که روی فولکس واگن ساخته شده است، به شما حس بسیار خوبی را منتقل می نماید. ما حضور در این کافه را به شما توصیه می کنیم. اگر شما هم می خواهید کافه های موردعلاقه خود را به دیگران معرفی کنید، نام و محدوده آن ها را برای وبلاگ وکیل من و خوانندگان ما بنویسید.

منبع: کجارو

به "کافه گردی: کافه ژانر، تجربه آرامش در محیطی آرام و زیبا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کافه گردی: کافه ژانر، تجربه آرامش در محیطی آرام و زیبا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید