کری سنگین بازیکن سابق پرسپولیس برای استقلال؛ وای اگر دیاباته برسد!

به گزارش وبلاگ وکیل من، با شیث رضایی پیشکسوت و کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد شرایط این روز های این تیم، صدرنشینی و اتفاقات مربوط به تیم ملی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

کری سنگین بازیکن سابق پرسپولیس برای استقلال؛ وای اگر دیاباته برسد!

پرسپولیس سال جاری چند تغییر در پست های مختلف داشته و برای اینکه نفرات نو با هم هماهنگ شوند احتیاج به زمان داشت و دیدیم که در دو بازی اخیر این شرایط تا حد زیادی بهتر از قبل شده بود و مطمئن باشید این موضوع در ادامه بهتر هم خواهد شد و نفرات نو مثل لوکادیا که دیرتر اضافه شدند با گذشت زمان هماهنگ تر می شوند و من به تیم سال جاری خیلی امیدوارم و فکر می کنم یکی از برترین پرسپولیس های چند سال اخیر را سال جاری خواهیم دید.

وی در خصوص اینکه چرا تا این اندازه تغییرات در تیم ایجاد شد که برایش این همه زمان گذاشته شود، گفت: درست است که بازیکنان فصل گذشته پرسپولیس هم بازیکنان خوبی بودند و بیشتر آن هایی که جدا شدند هم خرید های نو این تیم بودند، ولی خب یک وقت هایی یک مجموعه کنار هم نتیجه نمی دهند و کار عاقلانه در اینجا این است که تغییرات ایجاد شود و خودم با شناختی که از یحیی گل محمدی دارم می دانستم در یک سری پست ها تغییرات اساسی ایجاد خواهد شد. به نظرم استراتژی تیم در جابجایی مناسب بود و خرید های خوبی هم با توجه به نقاط ضعف تیم اجرا شده است و در همه پست ها شرایط بهتری نسبت به سال قبل داریم.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص شرایط خط دفاع و دروازه این تیم هم شرح داد: فصل قبل در مقاطعی خصوصاً در نیم فصل دوم شاهد شنمایندگی در این ناحیه بودیم و گل های بدی دریافت کردیم. بازهم می گویم نفرات قبلی بازیکنان خوب و با کیفیتی وبدند، ولی ساختار دفاعی تیم اشکالاتی داشت که با آن نفرات شکل نمی گرفت و شاید هرکدام از آن ها در یک ساختار دیگر بازیکنان مناسبی بودند، ولی کنار هم نتوانستند مجموعه کامل و بی نقصی را شکل دهند. سال جاری در کنار تغییر نفرات، تغییر ساختار در خط دفاعی را هم شاهد هستیم و این آمار و ارقام خوبی که به ثبت رسیده تا اینجای کار هم به خاطر همین موضوع است.

رضایی در خصوص خط حمله و درخشش لوکادیا هم گفت: در خط حمله هم پرسپولیس احتیاج به تقویت داشت و فصل قبل که مغانلو رفت و آل کثیر مصدوم شد با کمبود بازیکن در این پست روبرو بودیم و احتیاج بود چند بازیکن با کیفیت جذب شود و لوکادیا هم نشان داده که یک مهاجم پا به توپ و چارچوب شناس است و همان گمشده پرسپولیس محسوب می شود و فکر می کنم برترین خرید خارجی چند سال اخیر فوتبال ایران است و اگر اتفاق خاصی مثل مصدومیت و مسائل این چنینی رخ ندهد با اختلاف آقای گل سال جاری خواهد شد

وی در خصوص شانس بالای پرسپولیس برای قهرمانی این فصل اعلام نمود: پرسپولیس همواره مدعی قهرمانی است و این را بار ها گفته ام. فصل قبل هم که تیم آن همه مسائل داشت به نظرم قهرمانی حق پرسپولیس بود، ولی به دلایلی که نمی خواهم بازگو کنم این اتفاق رخ نداد. در حال حاضر هم همه شرایط قهرمانی وجود دارد. از کادرفنی خوب و با تجربه تا بازیکنان با کیفیت و عملکرد فنی خوب تیم در مسابقات و اگر با همین فرمان جلو بروند با اختلاف امتیاز بالا قهرمان می شوند.

پیشکسوت پرسپولیس در خصوص مصدومیت دیاباته هم گفت: واقعاً حیف شد و من منتظر بودم بی صبران تا زوج لوکادیا و دیاباته را ببینم و به نظرم زوج وحشتناکی در خط حمله تشکیل می دهند. شنیدم مصدومیتش زیاد جدی نیست و 5-6 هفته دیگر برمی شود و امیدوارم آماده باشد و زودتر به بازی ها برسد. خدا را شکر دربی به بعد از جام جهانی موکول شده و فکر می کنم با این شرایط به دربی می رسد و اگر این اتفاق بیافتد خدا به داد استقلال برسد و باید از زوج دیاباته و لوکادیا در دربی بترسند.

رضایی در خاتمه با اشاره به تغییرات روی نیمکت تیم ملی و بازگشت کی روش هم مطرح کرد: اول باید بگویم رفتاری که با اسکوچیچ کردیم اوج بی انصافی بود، ولی ما به این مسائل عادت داریم. همان رفتاری که با ایویچ و ویرا در دوره های قبلی انجام شد را با اسکوچیچ هم انجام دادیم. واقعاً اسکوچیچ برترین نتایج را گرفته بود و نمی دانم علت برکناری اش چیست. در خصوص کی روش هم باید بگویم خاطره خوشی از او نداریم و یادمان است که لجبازی اش با برانکو و پرسپولیسی ها چقدر به تیم ملی ضربه زد و نتیجه اش را هم دیدیم خصوصاً در بازی با ژاپن. به هر جهت برای تیم ملی آرزوی پیروزیت دارم.

وی در خصوص لیست کی روش برای تیم ملی هم گفت: در این لیست جای بازیکنانی از پرسپولیس خالی بود. به جز سعید صادقی که مصدوم شد می توانستند از اسماعیلی فر هم دعوت نمایند چرا که عملکرد فوق العاده ای داشته است و نمی دانم چرا از او دعوت نشد و امیدوارم برای لیست نهایی تنو نظر نمایند.

پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با اینکه تیم ملی در جام جهانی می تواند پیروز شود یا نه هم شرح داد: به نظرم حالا که کی روش آمده و در این مقطع تغییرات اجرا شده باید نتیجه اش را ببینیم و به دور بعد صعود کنیم یا حداقل اینکه نتایجی که می گیریم بهتر از دوره های قبلی باشد وگرنه این تغییرات در این مقطع توجیهی ندارد. هرچند که در 8 سال حضور کی روش در ایران او را دیدیم و نه در جام جهانی پیروزیت آنچنانی به دست آورد و نه در دو جام ملت ها که در ایران بود توانست کاری انجام بدهد. بازهم آرزوی پیروزیت برای تیم ملی دارم.

ایلنا

منبع: فرارو

به "کری سنگین بازیکن سابق پرسپولیس برای استقلال؛ وای اگر دیاباته برسد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کری سنگین بازیکن سابق پرسپولیس برای استقلال؛ وای اگر دیاباته برسد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید