یورش داعش به غرب الانبار عراق، 4 کشته و 3 زخمی

به گزارش وبلاگ وکیل من به نقل از سومریه نیوز، سلسله جنایت های بقایای عناصر تروریستی داعش در نقاط مختلف عراق همچنان ادامه دارد. بقایای عناصر داعش به تازگی جنایت جدیدی را در عراق مرتکب شده اند.

یورش داعش به غرب الانبار عراق، 4 کشته و 3 زخمی

بر اساس این گزارش، عناصر تروریستی داعش به حومه شهر حدیثه واقع در غرب استان الانبار عراق یورش بردند. در پی این حمله 4 نفر کشته و 3 تَن دیگر به شدت زخمی شدند.

این جنایت تنها چند روز پس از حمله تجاوزکارانه ایالات متحده آمریکا به مواضع حشد شعبی در استان الانبار رخ داد. این اقدام ایالات متحده آمریکا واکنش های متعددی از سوی عراقی ها در پی داشت. در همین ارتباط، گروه های مقاومت با صدور بیانیه ای مشترک تأکید کردند: ما بارها اعلام نموده ایم که تداوم حضور نظامی ایالات متحده آمریکا در خاک عراق با قانون اساسی این کشور در تعارض است.

در بیانیه مذکور بعلاوه آمده است: از همین روی، دیگر در برابر اقدامات خصمانه و تجاوزات ایالات متحده آمریکا علیه عراقی ها سکوت نخواهیم کرد. این پیامی است که آمریکایی ها باید آن را درک نمایند. آمریکایی ها همچنان هم به جنایات خود علیه مقاومت عراق ادامه می دهند. قطعاً انتقام خون شهدای حشد شعبی از آنها گرفته خواهد شد. دشمن آمریکایی طعم تلخ انتقام را خواهد چشید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "یورش داعش به غرب الانبار عراق، 4 کشته و 3 زخمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یورش داعش به غرب الانبار عراق، 4 کشته و 3 زخمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید