افتتاح و شروع عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی در مازندرات طی دهه فجر سال جاری

به گزارش وبلاگ وکیل من، خبرگزاری خبرنگاران مدیرعامل آبفامازندران خبراز افتتاح و شروع عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی در مازندران طی دهه فجر سال جاری راداد.

افتتاح و شروع عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی در مازندرات طی دهه فجر سال جاری

به گزارش خبرنگاروبلاگ وکیل مندفترمازندران درساری،مدیرعامل آبفامازندران،با اشاره به بهره مندی بیش از 13 هزار و 585 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی طی دهه مبارک فجر دراستان گفت: طرحهای آبرسانی در منطقه ها مختلف روستایی و شهری گلوگاه، نکا، ساری، سیمرغ،سوادکوه شمالی،بابل،بابلسرو مرزن آباد به بهره برداری خواهد رسید .

برای بهره برداری از این طرحها، 27 کیلومتر خط انتقال،34 کیلومتر اصلاح و توسعه شبکه آب، تجهیز و راه اندازی 6 واحد ایستگاه پمپاژ، حفر و بازسازی 5 حلقه چاه با دبی حدود یکصد لیتر در ثانیه،بهسازی یک دهنه چشمه با دبی 20 لیتر در ثانیه، احداث مخازن ذخیره به حجم بیش از هزار متر مکعب، خرید و نصب دو دستگاه دیزل ژنراتور و احداث سیستم تصفیه حذف آهن -منگنز و کدورت آب و ..... با صرف اعتباری بالغ بر 158 میلیارد و 703 میلیون ریال اجرا شده است .

مهندس برارزاده با اشاره به شروع عملیات اجرایی سه حلقه چاه در نور و میاندرود گفت: برای حفر و لوله گذاری این سه حلقه چاه اعتباری بالغ بر22 میلیارد و 500 میلیون ریال میباشد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "افتتاح و شروع عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی در مازندرات طی دهه فجر سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح و شروع عملیات اجرایی 10 طرح آبرسانی در مازندرات طی دهه فجر سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید