بایرن 2 - 1 گلادباخ؛ صدای پای قهرمانی می آید!

به گزارش وبلاگ وکیل من، بایرن مونیخ در دیداری سخت با نتیجه 1-2 گلادباخ را مغلوب کرد.

بایرن 2 - 1 گلادباخ؛ صدای پای قهرمانی می آید!

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وکیل من، بایرن مونیخ در شبی که شاهد حملات پردامنه و خطرناک حریف بود، در نهایت توانست گلادباخ را شکست دهد تا در فاصله سه هفته مانده به خاتمه فصل، با هفت امتیاز رجحان در صدر جدول قرار گیرد.

گلادباخ بازی را بهتر آغاز کرد و حتی در دقیقه 16 و با ضربه دقیق هافمن به گل هم رسید، اما داور بعد از بازبینی صحنه گل را آفساید گفت. اما در دقیقه 22 بایرن مونیخ صاحب بهترین موقعیت گلزنی شد. روی پاس زیرکزی، لوکاس هرناندز در مقابل دروازه در موقعیتی تک به تک می توانست گلزنی کند، اما زومر با عکس العملی فوق العاده دروازه تیمش را نجات داد.

در دقیقه 24 امبولو در نقابل دروازه بایرن مونیخ و در دو قدمی صاحب موقعیت بسیار خوبی شد، اما ضربه این بازیکن با اختلاف کمی به بیرون رفت.

بایرن مونیخ بالاخره در دقیقه 28 به گل رسید. روی پاس عجیب و اشتباه زومر، زیرکزی صاحب توپ شد و با یک ضربه راحت پیروز شد دروازه بدون دروازه بان گلادباخ را باز کند.

اما در دقیقه 37 این بار گلادباخ به سادگی به گل رسید. ارسال زمینی هرمن در میانه راه با قطع توپ اشتباه بنجامین پاوارد همراه شد و مدافع فرانسوی بایرن مونیخ اینگونه دروازه خودی را باز کرد.

در اواخر نیمه اول کویزانس فرصت خوبی برای باز کردن دروازه گلادباخ داشت، اما ضربه سر او در شرایطی آسان راهی به دروازه نیافت و دو تیم با تساوی 1-1 راهی رختکن شدند.

در همان اوایل نیمه دوم ارسال سباینی به زیبایی توسط مانوئل نویر دفع شد و در ادامه نیز ضربه لاینز با فاصله ای کم از کنار دروازه بایرن مونیخ به بیرون رفت. در دقیقه 54 و روی پاس امبولا، هرمن فرصت بسیار خوبی برای باز کردن دروازه بایرن مونیخ داشت، اما مانوئل نویر باز هم عکس العمل خوبی نشان داد.

دقایقی بعد بایرن مونیخ تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه سرژ گناربری در حالتی نامتعادل در آستانه ورود به دروازه با عکس العمل تماشایی زومر همراه شد.

اما در نهایت بایرن مونیخ در دقیقه 85 به گل رسید. پاوارد که به دنبال جبران اشتباه خود بود، با یک ارسال زمینی لئون گورتزکا را در محوطه صاحب موقعیت کرد تا او با ضربه ای دقیق گل دوم را به ثمر برساند.

در دقیقه 89 استیندل با ضربه ای والی می توانست کار را به تساوی بکشاند، اما ضربه او با اختلاف کمی به بیرون رفت تا در نهایت بایرن به رجحان 1-2 دست یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بایرن 2 - 1 گلادباخ؛ صدای پای قهرمانی می آید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بایرن 2 - 1 گلادباخ؛ صدای پای قهرمانی می آید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید