بیانیه ها به جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند، کار مجیدی درست بود!

به گزارش وبلاگ وکیل من، محمد نوری پیشکسوت آبی پوشان در تبادل نظر با خبرنگاران در مورد التهاب موجود در محیط فوتبال گفت: قبل از هر چیز در مورد صحبت های فرهاد مجیدی این را بگویم که عملکرد مجیدی کاملاً درست بود و حتی می توانم بگویم ای کاش زودتر وارد عمل می شد. من بیانیه نویسی را تایید نمی کنم، نه برای استقلال و نه برای پرسپولیس؛ و باید هرچه زودتر بیانیه نویسی در فوتبال تعطیل گردد. بیانیه نویس ها با هر قصد و نیتی این کار را بکنند، حاصل عملکردشان چیزی جز ایجاد تنش در فضای فوتبال نیست. به خصوص الان که بار دیگر پای تماشاگران به استادیوم ها باز شده و این تنش ها ممکن است در استادیوم ها منجر به اتفاقات ناگوار گردد.

بیانیه ها به جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند، کار مجیدی درست بود!

وی اضافه نمود: شنیده ام کمیته اخلاق هم بعضی از مدیران دو باشگاه را به همین علت دعوت نموده و امیدوارم در نهایت این اتفاقات منجر به تلطیف فضای فوتبال گردد.

پیشکسوت آبی پوشان در مورد ملاقات این تیم مقابل نساجی در جام حذفی بیان داشت: استقلالی ها باید به طور کلی لیگ و صدرنشینی در آن را فراموش نموده و با فکری آماده برای بازی حذفی به میدان بروند. پر واضح است که فضای جام حذفی با فضای لیگ تفاوت دارد و در هر 8 تیمی که در این مرحله حضور دارند به مقدار هم شانس قهرمانی دارند؛ و هیچ تیمی نمی خواهد این شانس را به راحتی از دست بدهد.

کارشناس فوتبال توضیح داد: حتی میزبانی هم در جام های حذفی با اینکه تاثیر گذار است، اما کاملاً معین کننده نیست و تنها چیزی که می تواند ضامن موفقیت یک تیم در جام حذفی گردد فکر برنده است.

نوری خاطرنشان ساخت: در دو فصل گذشته استقلال دو بار به فینال جام حذفی رسیده که هر دو بار در رسیدن به قهرمانی ناکام شده و به همین علت انگیزه آنها در این فصل به طرز شگفتی برای قهرمانی در جام حذفی زیاد است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "بیانیه ها به جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند، کار مجیدی درست بود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیانیه ها به جز تنش چیزی برای فوتبال ندارند، کار مجیدی درست بود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید