حضور قطعی 5 رشته از ایران در سی ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی

به گزارش وبلاگ وکیل من، نشست روسای انجمن های فدراسیون دانشگاهی به منظور آنالیز شرایط تیم های شرکت کننده در سی یکمین یونیورسیاد دانشجویان دنیا برگزار گردید.

حضور قطعی 5 رشته از ایران در سی ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی

به گزارش وبلاگ وکیل من و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ملی ورزش های دانشگاهی، به منظور آنالیز آخرین شرایط تیم های شرکت کننده در سی و یکمین یونیورسیاد دانشجویان دنیا، نشست روسای انجمن های فدراسیون دانشگاهی در محل فدراسیون برگزار گردید.

این نشست با حضور روسای انجمن های فدراسیون که رشته های آنها به یونیورسیاد اعزام خواهند شد، برگزار و در مورد آخرین شرایط تیم های شرکت کننده در یونیورسیاد، برنامه های اردوها و کادر فنی بحث و گفتگو شد.

در این جلسه هادی بشیریان رئیس فدراسیون گفت: با توجه به زمان به جای مانده تا اعزام کاروان، روسای انجمن ها ضمن آنالیز شرایط ورزشکاران زمان مسابقات انتخابی، محل اردو، برنامه تمرینی را ارائه بدهند.

در ادامه جلسه هریک از اعضا گزارش کارهای را که باید انجام گردد و بعلاوه مسائل پیش رو را مطرح کردند.

بعلاوه در این جلسه با گزارش داده شده، حضور 5 رشته ورزشی ووشو، تکواندو، تیراندازی با کمان، تیراندازی و شمشیربازی در این مسابقات قطعی شد و رشته های دوومیدانی و قایقرانی در صورت کسب حد نصاب فنی و آنالیز در کمیته فنی اعزام خواهند شد.

در این جلسه روسای انجمن های تیراندازی، تیراندازی با کمان، ووشو، شمشیربازی، تکواندو ،پزشکی ورزشی و دوومیدانی، حضور داشتند.

سی و یکمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان دنیا 5 تا 16 تیرماه در شهر چنگدو کشور چین برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حضور قطعی 5 رشته از ایران در سی ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور قطعی 5 رشته از ایران در سی ویکمین دوره یونیورسیاد تابستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید