دانشجویان در قالب تور های علمی با اصول تیم سازی آشنا می شوند

به گزارش وبلاگ وکیل من، با حمایت معاونت علمی دانشجویان دانشگاه های مختلف در قالب تور های ترویجی با مفاهیم و اصول نخستین تیم سازی، ایده پروری و ایجاد کسب و کار آشنا می شوند.

دانشجویان در قالب تور های علمی با اصول تیم سازی آشنا می شوند

به گزارش گروه فناوری وبلاگ وکیل من به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزاری تور های علمی دانشجویی در راستایی تیم سازی، یکی از ابزار های آموزشی موثری است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری پرورش یافته است.

دانشجویان در تور های علمی که در مراکز شتابدهی و پارک های علم و فناوری تاسیس شده زیر نظر معاونت علمی برگزار می گردد، سوالات خود را به صورت مستقیم با مدیران زیست بوم و همچنین مالکان شرکت ها و استارتاپ ها در میان می گذارند.

محسن علی اکبریان رئیس مرکز رشد فناوری نخبگان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این باره، اظهار کرد: سیاست های ترویجی در حوزه کسب وکار و گسترش تیم سازی استارتاپی یکی از محور های اصلی کاری این مرکز محسوب می گردد.

ایجاد تجربه ای جدید

وی با اشاره به فعالیت های ترویجی انجام گرفته در این حوزه اضافه نمود: طی تفاهم با دانشگاه ها و مراکز آموزشی مختلف، دانشجویان علاقمند می توانند در قالب تور علمی ضمن آشنایی با مفاهیم مرتبط با زیست بوم فناوری و نوآوری از بخش های مختلف پارک فناوری پردیس و مرکز رشد نیز بازدید نمایند و آموزش هایی را در زمینه اصول تیم سازی، ایده پروری و ایجاد کسب و کار دریافت نمایند. این بازدید ها و حضور نزدیک در یکی از قطب های زیست بوم فناوری کشور، ضمن ایجاد یک تجربه جدید برای علاقمندان، امکان لمس مسائل کاری واقعی در حوزه خلق ایده و تاسیس یک استارتاپ را برای آنان فراهم می نماید.

یک فرایند گام به گام

علی اکبریان، دیگر اقدام این مرکز در ماه های اخیر را بحث بازنگری، ارتقاء و بهبود فرایند های پذیرش شرکت ها و تیم های استارتاپی خواند و گفت: این مرکز با طراحی یک فرایند منعطف و گام به گام، شرایط پذیرش تیم ها در فضای کار اشتراکی و سپس در مراحل پیش رشد و رشد را فراهم می آورد به طوریکه بر اساس این روش، ضمن ارائه آموزش های لازم به تیم ها، جهت پیش رو برای ایجاد کسب و کاری که به دنبال آن هستند برایشان روشن می گردد و در مواردی منجر به تغییر و اصلاح جهت کاری تیم های نوآور می گردد که به موفقیت آن ها در آینده یاری شایانی می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشجویان در قالب تور های علمی با اصول تیم سازی آشنا می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشجویان در قالب تور های علمی با اصول تیم سازی آشنا می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید