ساخت 546 واحد مسکن در شهر ری ، افزایش تراکم ساخت و ساز در محله نفرآباد

به گزارش وبلاگ وکیل من، همزمان با شروع فعالیت قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران در منطقه 20، طرح احیای محله نفرآباد پیگیری و اجرا می گردد.

ساخت 546 واحد مسکن در شهر ری ، افزایش تراکم ساخت و ساز در محله نفرآباد

به گزارش وبلاگ وکیل من،رئیس شورای اسلامی شهرستان ری در این باره گفت : در قرارگاه جهادی مسکن شهر تهران ساخت 5هزار واحد مسکونی پیش بینی شده که 546 واحد از این پروژه در منطقه 20 ساخته می گردد.

جعفربندی شربیانی محله سیزده آبان را محل اجرای پروژه مسکن 546واحدی عنوان نمود و اضافه نمود : احیا و بازسازی محله نفرآباد از مهمترین برنامه های دوره ششم مدیریت شهری تهران است و برای دستیابی به این هدف اقدامات مناسبی پیش بینی شده است.

شربیانی در خصوص نوسازی محله نفرآباد گفت : بلاتکلیفی محله نفرآباد باعث شده در مجاورت حرم حضرت عبدالعظیم (ع) فضای فرسوده و نامناسبی ایجاد و یکی از محله های 400 ساله تهران دچار آسیب گردد. بنابراین اولین مصوبه ما در ششمین دوره شورای شهر تهران تصویب طرح بازآفرینی نفرآباد بود و شروع فعالیت قرارگاه جهادی مسکن از شهر ری، اقدامی در جهت شاداب سازی و رونق این محله و سایر محله های همجوار حرم به شمار می آید.

رئیس شورای اسلامی شهرستان ری، افزایش تراکم مجاز ساخت وساز در محله نفرآباد را از مطالبات اهالی ذکر کرد و گفت : کمیسیون ماده پنج شهر تهران با افزایش یک طبقه ای در حوزه ساخت وساز محله نفرآباد موافقت کرد و با این اقدام نوسازی بافت فرسوده اطراف حرم رونق می گیرد.

شربیانی ساخت پارکینگ طبقاتی در جنوب آستان حضرت عبدالعظیم (ع) را از طرح های بازآفرینی محله نفرآباد برشمرد و اظهار داشت : بازآفرینی شهری در بستر محرومیت زدایی از محلات محقق می گردد و قرار است صندوق مستقلی برای نوسازی بافت پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم (ع) ایجاد گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ساخت 546 واحد مسکن در شهر ری ، افزایش تراکم ساخت و ساز در محله نفرآباد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت 546 واحد مسکن در شهر ری ، افزایش تراکم ساخت و ساز در محله نفرآباد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید