سفر اپ: با اپلیکیشن رسمی رجا به سادگی بلیط قطار بخرید

به گزارش وبلاگ وکیل من، شرکت حمل و نقل ریلی رجا اخیرا اپلیکیشنی را برای سیستم عامل اندروید منتشر کرده است که از طریق آن می توان به سادگی اقدام به خرید بلیط کرد. همراه خبرنگاران باشید تا در این مقاله از سفر اپ با اپلیکیشن مذکور بیشتر آشنا شویم.

سفر اپ: با اپلیکیشن رسمی رجا به سادگی بلیط قطار بخرید

سالیان سال است که قطار محبوب ترین وسیله حمل و نقل به شمار میرود. این موضوع مربوط به کشور خاصی نیست و در سرتاسر جهان صادق است. ایرانیان نیز استفاده زیادی از قطار برای حمل و نقل هایشان دارند. شاید بتوان دلیل این موضوع را ایمنی بالا، قیمت مناسب و خاطره انگیز بودن آن دانست. با پیشرفت تکنولوژی خرید بلیط قطار نیز به صورت الکترونیکی صورت می گیرد. بدین شکل که می توان از طریق سایت خود شرکت رجا یا شرکت های مسافرتی اقدام به خرید بلیط کرد. برای انجام این کار نیز نیازی به اقدامات سخت و داشتن اطلاعات زیاد در خصوص شماره های مختلف هویتی افراد نیست. تنها با اطلاع از شماره ملی و تاریخ تولد می توان به سادگی بلیط خریداری کرد و هزینه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت نمود.

شرکت حمل و نقل ریلی رجا اخیرا اپلیکیشنی را در این خصوص منتشر کرده است که باعث می شود تهیه بلیط بسیار ساده تر از گذشته باشد. این اپلیکیشن برای دستگاه های اندرویدی منتشر شده و کاربران اندروید می توانند با نصب آن به سادگی اقدام به خرید بلیط کنند. در این اپلیکیشن نیز تنها با دانستن شماره ملی و تاریخ تولد می توان بلیط خریداری کرد. البته شرکت رجا راهکاری را نیز برای دستگاه هایی که از iOS استفاده می کنند ارائه کرده است. در واقع اپلیکیشن رجا فعلا برای iOS منتشر نشده است، بلکه از طریق افزودن میانبر سایت به صفحه آیفون دسترسی به سایت تاحدودی ساده تر می شود. در واقع با کلیک روی میان بر مذکور می توان مستقیما وارد سایت رجا شد (آموزش افزودن میان بر سایت رجا در آیفون). رابط کاربری و استفاده از این اپلیکیشن نیز آسان است و به سادگی می توان بلیط مورد نیاز را خریداری کرد. برای دانلود نسخه اندرویدی این اپلیکیشن می توانید از طریق لینک ها زیر اقدام کنید.

منبع: کجارو

به "سفر اپ: با اپلیکیشن رسمی رجا به سادگی بلیط قطار بخرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر اپ: با اپلیکیشن رسمی رجا به سادگی بلیط قطار بخرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید