فایده مصرف مکمل های کلاژن؛ جادوی جوانی

به گزارش وبلاگ وکیل من، کلاژن پروتئینی است که بافت های همبند برای مفاصل، عضلات، تاندون ها، استخوان ها و پوست را مهیا می کند.

فایده مصرف مکمل های کلاژن؛ جادوی جوانی

معمولاً این ماده از طریق خود بدن تولید می شود اما با بالا رفتن سن تولید طبیعی کلاژن کاهش پیدا می کند. در واقع، این ویتامین ث در بدن ما است که کلاژن می سازد. مکمل کلاژن فواید زیادی برای برطرف کردن بسکمک از بیماری ها و عوارض جسمی دارد.

پوست

مکمل کلاژن شما را جوان تر نشان می دهد و پوست شما را صاف تر می کند. وقتی کلاژن را از دست می دهید، پوست شل می شود و چروک ها کم کم روی پوست صورت و بدن ظاهر می شود.

مفاصل

وقتی فرایند طبیعی از دست دادن کلاژن در بدن شما شروع می شود دردها شروع می شوند و مفاصل شما درد می گیرند. مصرف مکمل کلاژن به شما کمک می کند تا در فعالیت هایی که دوست دارید شرکت کنید.

مو

اگر کمبود کلاژن در بدن دارید، موهای شما نیز متوجه این کمبود خواهند شد. خشکی و شکنندگی موها یکی از عوارض کمبود کلاژن در بدن است که با مصرف مکمل های کلاژن می توانید شکسته شدن و خشک بودن موهایتان را برطرف کنید.

دندان و لثه

مکمل های کلاژن می توانند برای سلامت دندان نیز مفید باشند. بیماری لثه و ضعیف شدن دندان ها که تا حدی به دلیل کمبود ویتامین ث ایجاد می شود در نتیجه کمبود کلاژن است.

هشدار: بر روی برچسب قوطی مکمل کلاژن را با دقت بخوانید و در پی عنوان ویتامین ث در فهرست آن باشید. سازمان غذا و داروی امریکا مصرف این مکمل ها را توصیه نمی کند و خطرات احتمالی مصرف آنها بر عهده خود فرد خواهد بود.

منبع: فوت و فن

به "فایده مصرف مکمل های کلاژن؛ جادوی جوانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فایده مصرف مکمل های کلاژن؛ جادوی جوانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید