لیست خروجی استقلال معین شد

به گزارش وبلاگ وکیل من، فرهاد مجیدی بعد از 9 سال پیروز شد تا استقلال را قهرمان لیگ برتر ایران کند. سرمربی آبی ها، اما برای فصل آینده تصمیم دارد تا تکلیف بعضی از بازیکنان این تیم که کمتر مورد استفاده قرار گرفتند و یا عملکردشان مناسب نبود را روشن کن کند. گفته می گردد تا به امروز 3 بازیکن در فهرست خروج قطعی فرهاد مجیدی قرار دارند.

لیست خروجی استقلال معین شد

در سرفهرست سرمربی استقلال رودی ژستد واقع شده است. مجیدی اگرچه در لیگ بیست و یکم به ژستد اعتقاد زیادی داشت و در حضور مطهری و رمضانی معمولا او را در ترکیب قرار می داد، اما آمار گلزنی ضعیف این بازیکن نسبت به رقم قرارداد بالایش باعث شده تا او جایی در برنامه های فرهاد نداشته باشد.

اما دو بازیکن دیگری که فصل بیست و دوم را با استقلال آغاز نخواهند کرد سعید مهری و ابوالفضل جلالی هستند. مهری که از زمان حضورش در استقلال مورد اعتماد فکری و مجیدی قرار نگرفت تا جدایی اش از استقلال قطعی باشد. ابوالفضل جلالی هم اگر چه در بازی های اخیر به میدان رفته است، اما به نظر می رسد میدان دادن به او از سوی مجیدی برای یاری به بازگشت او به فرم بازی باشد.

استقلال در جناح چپ سلمانی را در اختیار دارد و مذاکراتی هم با محمد نادری برای حضور در این تیم اجرا شده است. بنا براین به نظر می رسد ابوالفضل جلالی هم جایی در فهرست آبی ها برای فصل آینده ندارد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

به "لیست خروجی استقلال معین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست خروجی استقلال معین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید