لموشی: الاهلی به دنبال جبران شکست برابر استقلال است، کریمی: به پیروزی خوش بینم

به گزارش وبلاگ وکیل من، سرمربی فرانسوی و بازیکن ایرانی الدحیل قطر در خصوص دومین نبرد آسیایی برابر الاهلی عربستان صحبت کردند.

لموشی: الاهلی به دنبال جبران شکست برابر استقلال است، کریمی: به پیروزی خوش بینم

به گزارش وبلاگ وکیل من، صبری لموشی، سرمربی الدحیل در نشست خبری پیش از بازی با الاهلی گفت: یک بازی سخت با تیمی قدرتمند پیش روی ماست. در بازی نخست برابر الشرطه عراق پیروز شدیم و اکنون به دنبال دومین پیروزی هستیم. می دانیم الاهلی در بازی اول برابر استقلال نتیجه خوبی نگرفت و به دنبال جبران آن شکست در بازی فردا است.

علی کریمی بازیکن خط میانی تیم الدحیل قطر نیز گفت: پیروزی در نخستین مسابقه برای ما بسیار مهم بود که پیروز شدیم به دست آوریم. در چنین تورنمنت هایی پیروزی در نخستین بازی اهمیت دارد و به بازیکنان اعتماد به نفس و انگیزه می دهد. قدرت حریف عربستانی را به خوبی می شناسیم و بازی سختی در انتظار ماست. بازیکنان الدحیل مصمم هستند نتیجه خوبی در این بازی بگیرند و ما برای صعود به جده آمدیم.

وی اضافه کرد: 5 بازی دیگر را در لیگ قهرمانان آسیا داریم که برای ما سخت و مهم هستند. هر بازیکن در هر بازی باید مسئولیت پذیر باشد و روی آن تمرکز کند. با این وجود من به پیروزی و پیروزیت تیم الدحیل خوشبینم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "لموشی: الاهلی به دنبال جبران شکست برابر استقلال است، کریمی: به پیروزی خوش بینم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لموشی: الاهلی به دنبال جبران شکست برابر استقلال است، کریمی: به پیروزی خوش بینم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید