قیمت و مشخصات پوکو F4 و پوکو X4 GT فاش شد

به گزارش وبلاگ وکیل من، پوکو خود را برای معرفی دو گوشی هوشمند تازه پوکو F4 و پوکو X4 GT آماده می نماید که طبق خبرها قرار است فردا (2 تیر ماه) به کاربران معرفی شوند. به همین دلیل یک فروشنده رسمی شرکت شیائومی در لهستان مشخصات و قیمت این گوشی های هوشمند تازه را قبل از معرفی رسمی فاش نموده است. به لطف مشخصات فاش شده می توانیم اطلاعات قبلی در خصوص قابلیت های این گوشی های هوشمند تازه پوکو را تأیید کنیم.

قیمت و مشخصات پوکو F4 و پوکو X4 GT فاش شد

پوکو یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. این شرکت چینی همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. در همین زمینه ، پوکو میخواهد فردا از دو گوشی هوشمند پوکو F4 و پوکو X4 GT رونمایی کند. این فروشنده بعلاوه اطلاعاتی در خصوص قیمت این محصولات نیز در اختیار ما قرار داده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، پوکو F4 با پیکربندی 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت تقریبی 499 دلار و با پیکربندی 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 544 دلار در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. باید خاطر نشان کنیم که نسخه با 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پوکو F3 در حال حاضر با قیمتی در حدود 295 دلار در حال فروش است.

پوکو X4 GT فاصله قیمتی کمتری بین دو پیکربندیش دارد. این گوشی با 8 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی قیمتی معادل 430 دلار و نسخه با 8 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی آن با قیمتی در حدود 453 دلار به فروش خواهد رسید. این گوشی ظاهراً نسخه با 12 گیگابایت حافظه رم ندارد. علاوه بر این ها، سه گزینه رنگی برای انتخاب در اختیار کاربران قرار می گیرد.

اطلاعات این فروشنده بعلاوه هر آنچه ما از مشخصات فنی این گوشی ها در اختیار داریم را تأیید می نماید. پوکو F4 مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED است که از رفرش ریت 120 هرتزی، استاندارد HDR10+، رزولوشن FHD+ و فناوری Dolby Vision بهره می برد. در ضمنً حداکثر روشنایی نمایشگر این گوشی هوشمند تازه پوکو به 1300 نیت می رسد. این فروشنده نیز تأیید نموده که قرار است از پردازنده اسنپدراگون 870 کوالکام به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده گردد.

این پردازنده که اواخر دی ماه سال 1399 وارد بازار شد، مجهز به یک هسته با فرکانس کاری 3.19 گیگاهرتزی، سه هسته با فرکانس کاری 2.42 گیگاهرتزی و چهار هسته با حداکثر سرعت 1.80 گیگاهرتز است. به طور کلی می توان گفت که اسنپدراگون 870 تقریبا همان اسنپدراگون 865 و 865 پلاس محسوب می گردد و به همین دلیل از هسته های پردازشی Kryo 585 و پردازنده گرافیکی Adreno 650 بهره می برد.

گوشی هوشمند پوکو F4 مجهز به یک سیستم دوربین سه گانه است که سنسور 64 مگاپیکسلی اصلی آن با سنسورهای 8 مگاپیکسلی اولترا واید و 2 مگاپیکسلی ماکرو درون ماژول دوربین قرار گرفته است. روی پنل جلویی این گوشی یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند. گفته می گردد که منبع انرژی پوکو F4 را یک باتری با ظرفیت 4500 میلی آمپر ساعتی تشکیل می دهد که با شارژر 67 وات انرژی مجدد خود را بدست می آورد.

در سوی دیگر پوکو X4 GT، با نمایشگر 6.6 اینچی، رزولوشن Full HD+، رفرش ریت 144 هرتزی و پشتیبانی از فناوری Dolby Vision در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. پوکو از پردازنده Dimensity 8100 مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند استفاده خواهد بود. منبع تغدیه این گوشی هوشمند را یک باتری با ظرفیت 5080 میلی آمپر ساعتی تشکیل خواهد داد که با شارژر سریع 67 واتی انرژی مجدد خود را تأمین خواهد نمود.

طبق اطلاعات منتشر شده این فروشنده، پوکو برای این گوشی هوشمند از یک سیستم دوربین سه گانه استفاده می نماید که دوربین اصلی آن یک سنسور 64 مگاپیکسلی خواهد بود. در کنار این سنسور، یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو قرار دارند. بعلاوه گفته می گردد که در پنل جلویی پوکو X4 GT، حفره نمایشگر میزبان یک دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی است که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ

به "قیمت و مشخصات پوکو F4 و پوکو X4 GT فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت و مشخصات پوکو F4 و پوکو X4 GT فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید