محصص: نباید فوتبال را تعطیل کنیم، به آینده تیم ملی فوتبال امیدوار هستم

به گزارش وبلاگ وکیل من، عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: سلامت بازیکنان اهمیت دارد، اما نباید فوتبال را تعطیل کنیم.

محصص: نباید فوتبال را تعطیل کنیم، به آینده تیم ملی فوتبال امیدوار هستم

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وکیل من، مرتضی محصص عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال در جمع وبلاگ وکیل من پیرامون برگزار شدن یا نشدن ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: هنوز چند دقیقه بیشتر نمی گذرد که با نمایندگان کنفدراسیون فوتبال به صورت ویدئویی صحبت کردم که یکی از بحث ها همین موضوع بود. از سه شنبه هفته قبل دولت مالزی تصمیم گرفت که کارمندان AFC از خانه و به صورت دورکاری، کار نمایند. اداره مهاجرت مالزی با تعداد زیادی از مهاجران که به ویروس کرونا مبتلا بودند روبرو شده و تصمیم به تعطیلی فوتبال دارند.

اعتقاد دارم نباید فوتبال را تعطیل کنیم

او ادامه داد: این موضوع برای فدراسیون فوتبال، بازیکنان و باشگاه ها یک فرصت است تا مطالعه داشته باشیم و بتوانیم آینده بهتری برای فوتبال رقم بزنیم. خیلی از کشور ها بازی های خود را شروع کردند و کشور های زیاد دیگری هم مسابقات را شروع نکردند. باید ببینیم شرایطی که در ایران وجود دارد، به چه صورتی است. در بعضی از استان ها همچنان ویروس کرونا تحت کنترل نیست. سلامت بازیکنان اهمیت دارد، اما من جزو آن دسته هستم که اعتقاد دارم نباید فوتبال را تعطیل کنیم.

محصص اضافه کرد: اگر هم می خواهیم بازی ها را شروع کنیم، باید با احتیاط این کار را انجام دهیم. باید شرایط درون ایران را لحاظ کنیم و شرایط بیرون از ایران را نگاه نکنیم. ممکن است نقاط ضعف و قدرت ما با دیگر کشور ها متفاوت باشد.

باید سلامت بازیکنان اهمیت داشته باشد

عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال درباره اینکه گفته می شود بعضی از تیم های مخالف با شروع لیگ، به دلیل شرایط جدولی چنین موضوعی را بیان می نمایند، گفت: نباید وقت خودمان را برای چیز هایی که ثابت نشده است، تلف کنیم. همه این حرف ها به نوعی پیش فرض محسوب می شود. با پیش فرض ها متاسفانه زندگی می کنیم و این کار به ضرر همه ماست. در درجه اول باید سلامت بازیکنان اهمیت داشته باشد. در کنار آن هم نمی توانیم فوتبال را تعطیل کنیم. باید شرایط را ببینیم، اما تصمیم گیری نهایی کار سختی است.

طرفداران پرسپولیس حق دارند

محصص بیان نمود: در این شرایط طرفداران پرسپولیس حق دارند. آن ها 10 امتیاز بیشتر دارند و می خواهند بازی ها ادامه داشته باشد. تیم های پایین جدولی هم ترس سقوط به دسته پایین تر را دارند. باید بیشتر فکر کنیم و ببینیم خیر و صلاح فوتبال ما در چه چیزی است. البته هیچکسی بهتر از وزارت بهداشت و تمامی کسانی که با این ویروس مقابله می نمایند، از این موارد اطلاع ندارند.

جامعه فوتبال ما باید از اسکوچیچ حمایت کند

وی درمورد دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، توضیح داد: درخصوص اسکوچیچ نباید دنبال شایعات برویم. اسکوچیچ سرمربی تیم ملی است و من فکر می کنم جامعه فوتبال ما باید از او حمایت کند. اسکوچیچ کار خوبی کرد که به دیدن بازیکنان مطرح و خارجی فوتبال ایران رفت. او به زودی به ایران باز می شود و همه باید از او حمایت کنیم. 2 بازی سخت در پیش داریم و من جزو همان گروهی هستم، که امیدوارند. می توانیم بحرین و عراق را در تهران شکست بدهیم.

به آینده تیم ملی امیدوار هستم

محصص درمورد احتمال صعود نکردن ایران به جام جهانی پیش رو، اعلام کرد: برای خیلی از تیم های مطرح جهان مثل ایتالیا و هلند صعود نکردن به جام جهانی رخ داده است و حالا ما نمی توانیم بدبینانه و یا حتی خوش بینانه به این موضوع نگاه کنیم، اما با این بازیکنان و حتی بازیکنان ذخیره و کادر فنی به صعود تیم ملی به جام جهانی خیلی امیدوار هستم. البته ممکن است شرایط به گونه ای باشد که بدون حضور طرفداران با عراق و بحرین بازی کنیم، اما باز هم می گویم که من به آینده تیم ملی امیدوار هستم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "محصص: نباید فوتبال را تعطیل کنیم، به آینده تیم ملی فوتبال امیدوار هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصص: نباید فوتبال را تعطیل کنیم، به آینده تیم ملی فوتبال امیدوار هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید