واکنش سویا به بارسا گیت

به گزارش وبلاگ وکیل من، سویا به عنوان اولین باشگاه لالیگا خواهان روشن شدن کامل قضیه رسوایی داوری بارسلونا معروف به بارساگیت شد.

واکنش سویا به بارسا گیت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وکیل من، فاش شدن پرداخت پول از سوی مدیران باشگاه به نایب رییس سابقه کمیته داوران لالیگا با واکنش های بسیاری روبرو شده و افراد زیادی را در شوک فرو برده است. خبر حاکی از واریز 1.4 میلیون یورو از سوی مدیران سابق بارسلونا در فاصله سال های 2016 تا 2018 به حساب خوزه ماریا انریکز نگریا، نایب رئیس وقت کمیته داور فوتبال اسپانیا، بود. سپس فاش شد که بارسا بین سال های 2001 تا 2018 به نگریرا 6.6 میلیون یورو پرداخت نموده است و اکنون تحقیقات گسترده ای در این زمینه آغاز شده است.

باشگاه سویا امروز اولین باشگاهی بود که رسما به قضیه بارساگیت واکنش نشان داد. در بیانیه این باشگاه آمده است: پس از گذشت چند روز از انتشار اطلاعات در خصوص قضیه نگریرا، باشگاه سویا در واکنش به اخبار و اطلاعاتی که روزانه به وسیله رسانه ها منتشر می گردد، نگرانی و خشم خود را ابراز می دارد. واضح است که برای روشن شدن آنچه رخ داده است، کاملاً لازم است که تا پایان به این موضوع پرداخته گردد و در صورت اقتضا، مسئولان مربوطه معرفی و برکنار شوند.

در نهایت، این آرزوی سویا است که اعلام کند، فراتر از باشگاه ها و نهاد های آنها، طرفداران همه تیم ها شایسته احترام هستند. این مسئولیت بر عهده مدیران بلندپایه است که زمینه لازم را فراهم نمایند تا صداقت و پاکی رقابت هایی که در آن شرکت می کنیم، هرگز زیر سوال نرود.

پایانی پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "واکنش سویا به بارسا گیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سویا به بارسا گیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید