وزارت کشور درباره شرایط شهردار اهواز جوابگو باشد

به گزارش وبلاگ وکیل من، خبرنگاران/خوزستان رئیس مجمع نمایندگان خوزستان درباره ارسال نامه ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور در مورد اینکه شاعری مدارک لازم برای سمت شهردار را ندارد، گفت: نمایندگان اهواز از وزیر کشور در این خصوص طرح سوال کردند و پاسخ وزیر به این سوال قانع کننده نبود، بنابراین وزارت کشور باید جوابگوی مردم و نمایندگان در این خصوص باشد.

وزارت کشور درباره شرایط شهردار اهواز جوابگو باشد

سیدکریم حسینی در گفت وگو با وبلاگ وکیل من، با اشاره به صدور حکم بدوی انفصال از خدمت شهردار اهواز اظهار کرد: این موضوع را پیگیری نموده ایم اما اجرای آن به حکم قضایی احتیاج دارد.

وی اضافه نمود: مسئولان قضایی خوزستان باید جوابگوی عدم اجرای این کار باشند.

وی در مورد انتشار فایل صوتی حاوی عبارت توهین آمیز موسی شاعری شهردار اهواز به یکی از اقوام خوزستان، گفت: رفتار، کردار و گفتار افراد با ادبیات صحیح و رعایت آداب در هر دین، فرهنگ و کشوری یک اصل است و رعایت این اصل برای مدیران نظام جمهوری اسلامی ایران، صدچندان است.

نماینده اهواز در مجلس شورای اسلامی اضافه نمود: همه مدیران جمهوری اسلامی و نمایندگان مردم باید این اصل را رعایت نمایند و بدانند شأن و صندلی خود را از این مردم به دست آورده اند. مردم، ولی نعمت همه مدیران جمهوری اسلامی هستند بنابراین سخن گفتن با مردم با ادبیات صحیح و با رعایت ادب، یک واجب شرعی و قانونی است.

حسینی توضیح داد: هر مدیری که از این راستا خارج و یا منحرف گردد، شایستگی مدیریت در نظام جمهوری اسلامی را ندارد.

وی درباره ارسال نامه ای از سوی سازمان بازرسی کل کشور در مورد اینکه شاعری مدارک لازم برای سمت شهردار را ندارد، گفت: نمایندگان اهواز از وزیر کشور در این خصوص طرح سوال کردند و پاسخ وزیر به این سوال قانع نماینده نبود، بنابراین وزارت کشور باید جوابگوی مردم و نمایندگان در این خصوص باشد و ما نیز این موضوع را پیگیری می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "وزارت کشور درباره شرایط شهردار اهواز جوابگو باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت کشور درباره شرایط شهردار اهواز جوابگو باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید