کمبود نیروی انسانی و اعتبار از چالشهای کانون پرورش فکری است

به گزارش وبلاگ وکیل من، به گفته مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان کهگیلویه و بویراحمد کمبود نیروی انسانی، اعتبار و امکانات از مهمترین مسائل کانون پرورش فکری استان است.

کمبود نیروی انسانی و اعتبار از چالشهای کانون پرورش فکری است

مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این استان گفت: 100 نفر عضو در سطح استان عضو کارگاه ها و کلاس های خصوصی این کانون هستند.

کبری اخلاقی نیا اضافه کرد: 108 کارگاه خصوصی با موضوع نقاشی، طراحی، خوشنویسی، سفال، شاهنامه خوانی، فن بیان، هوش اریگامی، چرتکه و موسیقی بچه ها از ابتدای امسال تا به امروز در استان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 10 هزار و 700 کتاب امانت داده شده است اعلام کرد: چهار هزار و 720 نفر عضو مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد هستند.

اخلاقی نیا گفت: 20 مرکز ثابت، سیار و پستی در سطح استان داریم که از این تعداد 11 مرکز ثابت، 7 مرکز سیار و دو مرکز پستی می باشند.

مدیرکل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: کمبود نیروی انسانی، نداشتن مجوز برای جذب نیرو و جبران نیروی انسانی مراکز فرهنگی، کمبود اعتبار برای ملزومات مراکز و تعمیرات و کمبود وسایل گرمایشی و سرمایشی از مهمترین مسائل مراکز کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان این استان هستند.

وبلاگ وکیل من کهگیلویه و بویراحمد یاسوج

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "کمبود نیروی انسانی و اعتبار از چالشهای کانون پرورش فکری است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمبود نیروی انسانی و اعتبار از چالشهای کانون پرورش فکری است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید