اهدای بیش از 10هزار جلد کتاب به وسیله سایت اهدای کتاب

به گزارش وبلاگ وکیل من ، سایت اهدای کتاب خانه کتاب و ادبیات ایران با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی و توسعه و تجهیز کتابخانه ها به منابع بیشتر و بعلاوه با هدف مدیریت هدفمند و موثر کتاب های اهدایی طراحی شده است.

اهدای بیش از 10هزار جلد کتاب به وسیله سایت اهدای کتاب

این سایت به نشانی http://ehdayeketab.ir به منظور اهدای هدفمند و توزیع مناسب کتاب هایی شکل گرفته است که روزانه به خانه کتاب و ادبیات ایران وارد شده و پس از ثبت اطلاعات، آماده اهدا می شوند. به وسیله این سامانه هر اهداکننده ای از هر نقطه کشور می تواند کتاب های خود را اهدا کند و هر مرکز اهداگیرنده ای نیز می تواند کتاب های مورد نظر خود را جست وجو و درخواست کند.

به گزارش ایبنا؛ به نقل از روابط عمومی خانه کتاب و ادبیات ایران، کتاب های اهدایی در سایت اهدای کتاب با اولویت منطقه ها کم برخوردار توزیع می گردد و در فصل بهار 1402 به وسیله این سایت 10هزار و 307جلد کتاب به ارزش 10میلیارد و 375میلیون و 515هزار و 563 ریال کتاب به 21 مرکز آموزشی، فرهنگی، مذهبی و دانشگاهی در سراسر ایران اهدا شده است.

بعلاوه در سه ماه ابتدایی امسال 17هزار و 876 جلد کتاب برای اهدا به ارزش 17میلیارد و 896میلیون و 440هزار و 174 ریال در این سامانه ثبت شد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اهدای بیش از 10هزار جلد کتاب به وسیله سایت اهدای کتاب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اهدای بیش از 10هزار جلد کتاب به وسیله سایت اهدای کتاب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید