4 نمونه ترسناک از زنده به گور شدن!

به گزارش وبلاگ وکیل من، تصور زنده به گور شدن، ترس وحشتناکی را در انسان برمی انگیزد. ادگار آلن پو دراین باره داستان نوشته و فیلم های ترسناک بسیاری با این مضمون ساخته شده اند.

4 نمونه ترسناک از زنده به گور شدن!

سال ها پیش، به علت مرسوم نبودن نگهداری چندروزه از جسد و بعلاوه، کمبود امکانات پزشکی برای تشخیص زنده بودن، بسیار اتفاق می افتاد که فردی، وحشت به هوش آمدن در تابوت خودش را تجربه کند. وبلاگ وکیل من در این مطلب لیستی شامل 4 مورد از زنده به گور شدن را جمع آوری نموده است. منبع برخی از آن ها از روزنامه ها یا مقالات هستند و به طور مستقیم نقل قول شده اند تا بهتر بتوانید شرایط را در زمان وقوع این پیشامد ترسناک حس کنید.

10ویرجینیا مک دونالد 1851

ویرجینیا مک دونالد با پدرش زندگی می کرد. او بیمار شد، جانش را از دست داد و در قبرستان گرین وود، بروکلین، دفن شد. بعد از مراسم تدفین، مادر ویرجینیا گفت که فکر می نماید دخترش نمرده، و بر این مسئله تاکید نمود. اعضای خانواده بی فایده کوشش کردند مادر را متقاعد نمایند که دخترش مرده. بالاخره او آن قدر بر زنده به گور شدن دخترش اصرار کرد که اعضای خانواده موافقت کردند جسد را بیرون آورند. آنان، وحشت زده، با جسد ویرجینیا روبه رو شدند که به یک سمت خوابیده. او دست هایش را به شدت گاز گرفته بود و تمام آثار زنده به گور شدن در وی هویدا بود.

نکته جالب: وقتی کلیسای Les Innocent در پاریس، فرانسه، از مرکز شهر به حومه آن منتقل شد، تعداد اسکلت هایی که صورتشان به سمت زمین بود، بسیاری از مردم و تعدادی از دکترها را قانع کرد که زنده به گور شدن، امری است بسیار شایع.

مقاله نیویورک تایمز 1886

ووداستاک، انتاریو، 18 ژانویه - چندی پیش، در اینجا، دختری به نام کالین، به طور ناگهانی فوت کرد، یعنی این طور تصور می شد که فوت نموده. یک یا دو روز قبل، جسد او را جهت انتقال به یک محل دفن دیگر، از خاک بیرون آوردند و تعیین شد که این دختر، زنده به گور شده است. کفن وی پاره پاره شده بود، زانوهایش نزدیک چانه اش قرار داشت، یکی از بازوانش زیر سرش بود و حالات چهره اش، حکایت از عذابی موحش داشت.

مقاله ساندی تایمز 1838

تونن، 30 دسامبر - چندی پیش یک مورد وحشتناک از زنده به گور شدن در تونن، Lower Garonne، رخ داد. قربانی، مردی بود در عنفوان جوانی. هنوز بیش از چند بیل خاک توی قبرش ریخته نشده بود که صدایی از درون تابوتش شنیده شد. گورکن که به شدت وحشت نموده بود، بلافاصله برای یاری گرفتن، از محل دور شد. در این مدت، جمعیت قابل توجهی در اطراف قبر جمع شدند و وقتی او برگشت، بر باز کردن در تابوت اصرار ورزیدند. با باز شدن اولین تخته ها، شکی باقی نماند که مرد بیچاره، زنده در تابوت نهاده شده. چهره وی از شدت عذاب منقبض شده بود. جوان بدبخت بازوهایش را با تقلای بسیار از کفنش که محکم به دورش پیچیده بودند، بیرون کشیده بود. پزشکی که درصحنه حاضر بود، رگی را شکافت، اما خون خارج نشد. مرد نگون بخت، جان خود را ازدست داده بود.

مری نورا بست 1871

مری نورا بست، هفده ساله، دخترخوانده خانم مور چو بود. اعلام شد که مری از مرض وبا فوت نموده. او را در مقبره چو، در یک قبرستان فرانسوی قدیمی در کلکته دفن کردند. جراحی که مرگ را اعلام نموده بود، از مرگ او سود می برد و درصدد کشتن خانم مور چو بود. پیش از مرگ مری، مادرخوانده وی، بعد از دومین سوءقصد به جانش، به انگلستان گریخت و مری تنها ماند. مری را داخل تابوتی از جنس صنوبر نهادند و آن را محکم با میخ بستند. ده سال بعد، در سال 1881، مقبره باز شد تا پذیرای جنازه برادرخانم مور باشد. دستیار مامور کفن ودفن، مشاهده کرد که درپوش تابوت مری، روی زمین است. کالبد وی نیمی درون تابوت بود و نیمی بیرون آن. ظاهرا پس از خاکسپاری، مری از حالت بیهوشی درآمده، با تقلاهای دیوانه وار، توانسته بود درپوش تابوت را باز کند. گمان می رود وی بعدازاین کوشش ها، ازحال رفته و هنگام افتادن، سرش به گوشه تابوت اصابت نموده و جانش را ازدست داده است. گفته می گردد جراح، این دختر را مسموم و سپس مرگش را اعلام نموده بود.

پیشنهاد مطالعه: مطلب دانستنی های خواندنی و جالب در خصوص بدن انسان را بخوانید.

منبع: پیام دلتا

به "4 نمونه ترسناک از زنده به گور شدن!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 نمونه ترسناک از زنده به گور شدن!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید