افشای مشخصات یک گوشی مرموز وان پلاس

به گزارش وبلاگ وکیل من، برآورد های تازهی در خصوص گوشی مرموز OnePlus شده است. در تازه ترین افشاگری منتشر شده، تعیین شده است که این گوشی تازه شرکت وان پلاس از پردازنده تازه Dimensity 8100 استفاده خواهد نمود.

افشای مشخصات یک گوشی مرموز وان پلاس

به گزارش وبلاگ وکیل من، شرکت وان پلاس، گوشی وان پلاس 10 پرو را در ابتدای این ماه در بازار چین معرفی کرد. بعلاوه انتظار می رود که این سازنده چینی گوشی های هوشمند، مدل وان پلاس 10 پرو را در ماه مارس یا آوریل در بازار های جهانی عرضه کند. اکنون، اطلاعات تازه نشان می دهد که این شرکت در حال کار بر روی یک گوشی هوشمند تازه است که دارای تراشه آینده Dimensity 8100 خواهد بود. اطلاعات کلیدی این گوشی مرموز به وسیله افشاگر سرشناس فضای مجازی با نام مستعار Digital Chat Station، فاش شده است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، گوشی OnePlus مجهز به تراشه Dimensity 8100 و دارای صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر است. بعلاوه پنل پشتی این گوشی به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی سونی IMX766 مجهز خواهد شد.

گفته می گردد این دستگاه به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. این افشاگر بعلاوه ادعا کرد که باتری این دستگاه از شارژ سریع 120 واتی پشتیبانی می نماید. سایر مشخصات این گوشی هنوز در پرده ای از ابهام است. بعلاوه در خصوص نام تجاری دستگاه نیز صحبتی نشده است. این احتمال وجود دارد که این دستگاه به عنوان یک گوشی از سری OnePlus 10 در چین عرضه گردد.

از طرفی باید اضافه کنیم که به نظر می رسد این گوشی شبیه Realme GT Neo 3 است که گفته می گردد از چیپست Dimensity 8100 نیز بهره می برد. گزارش ها نشان می دهد که GT Neo 3 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED FHD+ با یک سوراخ پانچ مرکزی در بالای نمایشگر است. نمایشگر این گوشی از نرخ تازه سازی 120 هرتز پشتیبانی می نماید. این دستگاه بعلاوه دارای دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در پنل جلویی خواهد بود.

در خصوص دوربین پنل پشتی گوشی نیز می دانیم که دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 با قابلیت OIS (لرزش گیر اپتیکال تصویر) خواهد بود. یک لنز 8 مگاپیکسلی و یک لنز 2 مگاپیکسلی نیز همراه آن عرضه می گردد. این گوشی ممکن است حداکثر 12 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی داشته باشد.

انتظار می رود GT Neo 3 با دو نوع باتری متفاوت وارد بازار گردد. نسخه اول با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می گردد. این باتری احتمالاً از شارژ سریع 150 واتی پشتیبانی می نماید. نسخه دیگر دستگاه دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 80 واتی است. در خصوص نرم افزار این دستگاه نیز باید اضافه کنیم که روی سیستم عامل اندروید 12 و رابط کاربری Realme 3.0 که از پیش نصب شده است، اجرا می گردد.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "افشای مشخصات یک گوشی مرموز وان پلاس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای مشخصات یک گوشی مرموز وان پلاس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید