بازی Dragon Ball FighterZ برای کنسول های نو در دسترس نهاده شد

به گزارش وبلاگ وکیل من، بازی Dragon Ball FighterZ پایان پس از مدت ها انتظار برای کنسول های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس منتشر شده است. این اثر در سال 2018 برای ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی منتشر شده بود.

بازی Dragon Ball FighterZ برای کنسول های نو در دسترس نهاده شد

دراگون بال (Dragon Ball) یکی از پیروز ترین سری هایی است که در ژاپن متولد شده است. از مانگا گرفته تا اقتباس های انیمه ای فوق العاده پیروز، این سری بعلاوه تنوع قابل توجهی از بازی های مبارزه ای را در فهرست آثار خود دارد. فهرست بلندبالایی از بازی های دراگون بال وجود دارند که از زمان پیدایش این سری زنده شده اند، اما Dragon Ball FighterZ مورد علاقه بسیاری از هواداران این سری و به طور کلی هواداران بازی های مبارزه ای است. در این اثر مجذوب نماینده، بازیکنان شخصیت های مورد علاقه شان را در نبردهایی سریع و اکشن مقابل یکدیگر قرار می دهند. در این میان اگرچه نزدیک به شش سال از اولین

نه تنها Dragon Ball FighterZ پایان روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس/اس به صورت دیجیتالی منتشر می گردد، بلکه بازیکنانی که قبلا این بازی را روی پلی استیشن 4 یا ایکس باکس وان خریداری نموده اند، می توانند نسخه نسل نهمی این اثر را با rollback netcode به صورت رایگان دریافت نمایند. Dragon Ball FighterZ از زمان انتشار آن در سال 2018 تاثیر نسبتا خوبی روی این سری داشته است و این به روزرسانی برای بسیاری از هواداران این سری مبارزه ای به شدت مورد انتظار بوده است.

در این بازی بازیکنان تیمی متشکل از سه شخصیت از دنیای دراگون بال را انتخاب نموده و با تیم حریف مبارزه می نمایند. هر شخصیت حرکات و توانایی های منحصر به فرد خود را دارد و بازیکنان می توانند در طول مسابقه بین شخصیت های خود جابه جا شوند تا ترکیب های استراتژی مختلفی را پیاده سازی نمایند. این بازی بعلاوه دارای حالت داستانی، حالت آنلاین و انواع حالت های مختلف دیگر است. Dragon Ball FighterZ به علت جلوه های بصری، گیم پلی و وفاداری به منبع اقتباس، مورد تحسین منتقدان نهاده شد. این بازی بعلاوه یک پیروزیت تجاری بوده و بیش از 10 میلیون نسخه در سراسر دنیا فروخته است.

در نهایت برای یک بازی مبارزه ای که بلافاصله توجه بسیاری از هواداران سری دراگون بال را جلب کرد، دریافت آپدیت رایگان Dragon Ball FighterZ بدون شک یک خبر خوب برای هواداران است.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Dragon Ball FighterZ برای کنسول های نو در دسترس نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Dragon Ball FighterZ برای کنسول های نو در دسترس نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید