برنده حسن یزدانی برای همراهی تیم رضا یزدانی وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ وکیل من، ماگومدرسول گازیماگومیدوف که در سال 2015 در فینال جهانی حسن یزدانی را مغلوب کرد، برای همراهی تیم کشتی صنایع مازندران وارد ایران شد.

برنده حسن یزدانی برای همراهی تیم رضا یزدانی وارد ایران شد

به گزارش وبلاگ وکیل من، در قالب رقابت های دور برگشت لیگ برتر کشتی آزاد، روز آدینه (21 آبان) این مسابقات در گروه ب با حضور تیم های باشگاه ورزشی مقاومت، خراسان جنوبی، ستارگان ساری و صنایع مازندران در سالن سیدرسول حسینی ساری پیگیری خواهد شد.

دور رفت این رقابت ها با صدرنشینی تیم ستارگان ساری به سرانجام رسید. این تیم تنها تیمی در دور رفت لیگ کشتی بود که از دو کشتی گیر خارجی در ترکیب خود استفاده کرد و پیروز شد با نتیجه 5-5 تیم صنایع مازندران را در خانه مغلوب کند.

تیم صنایع که با این شکست، صعودش به مرحله نیمه نهایی با مخاطره روبرو شد، در همان مقطع اعلام نمود که با تمام توان در دور برگشت شرکت خواهد نمود.

به همین دلیل ماگومدرسول گازیماگومیدوف روس که در سال 2015 پیروز شد در فینال وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد دنیا، با شکست حسن یزدانی ملی پوش کشورمان صاحب طلای دنیای لاس وگاس گردد، برای همراهی تیم صنایع وارد ایران شده است.

این تیم بعلاوه در دور برگشت علاوه بر کامران قاسم پور قهرمان وزن 92 کیلوی دنیا و رحمان عموزاد عضو وزن 61 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد در دنیای نروژ، علی سوادکوهی نفر سوم امیدهای دنیا را نیز در اختیار خواهد داشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "برنده حسن یزدانی برای همراهی تیم رضا یزدانی وارد ایران شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برنده حسن یزدانی برای همراهی تیم رضا یزدانی وارد ایران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید