بنا: ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند، من با سالتو زدن خوشحالی خود را نشان دادم

به گزارش وبلاگ وکیل من، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره نتایج درخشان تیم ملی در مسابقات جهانی نروژ توضیحاتی را بیان نمود.

بنا: ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند، من با سالتو زدن خوشحالی خود را نشان دادم

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی وبلاگ وکیل من، محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در حاشیه مراسم استقبال از کاروان تیم ملی اظهار کرد: تا به امروز هیچ سالی ندیده بودید که من با پرچم روی تشک کشتی دور بزنم، اما سال جاری من این کار را کردم؛ چون ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند. ان شاءالله این ستاره ها در المپیک پاریس می درخشند.

بنا درباره این که چند فن کشتی به شاگردان خود زد، گفت: به هر حال محبت بچه ها بود که گذاشتند روی آن ها فن کشتی بزنم.

بنا درباره طلسم شکنی کشتی فرنگی در کسب مدال طلا بعد از 7 سال اعلام کرد: من با دویدن با بچه ها روی تشک کشتی و سالتو زدن نشان دادم که خیلی خرسند هستم.

او درباره این که تیم ملی کشتی فرنگی در روز های نخست مسابقات دنیای متزلزل عمل کرد، گفت: خداوند روز اول یک اندازه اذیتم می نماید، اما روز آخر را برایم کامل می نماید. همه اتفاقات اتفاق افتاده کار خدا است.

بنا درباره این که ملی پوشان جوان کشورمان مدال طلای مسابقات دنیای را گرفتند، گفت: به طور حتم 2 ملی پوش سنگین وزن ما جزء برترین سنگین وزن های دنیا هستند. شانس اکبر یوسفی بود که مدال طلای سنگین وزن را بگیرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی درباره این که گرایی در ثانیه های پایانی بر حریفان خود غلبه کرد، خاطر نشان کرد: برخی از افراد باعث می شوند که یک ورزش ماندگار و خاطره انگیز گردد. فشار هایی که گرایی به مردم آورد باعث شد که مردم فراموش نکنند.

بیشتر بخوانید

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بنا: ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند، من با سالتو زدن خوشحالی خود را نشان دادم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بنا: ستاره های جدیدی در کشتی فرنگی ظهور کردند، من با سالتو زدن خوشحالی خود را نشان دادم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید