حضور فرنگی کاران المپیکی در تورنمنت قزاقستان؛ یک المپیکی غایب است

به گزارش وبلاگ وکیل من، تعدادی از فرنگی کاران کشورمان قرار است در تورنمنت رنکینگ دار قزاقستان شرکت نمایند که البته یک المپیکی غایب است.

حضور فرنگی کاران المپیکی در تورنمنت قزاقستان؛ یک المپیکی غایب است

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وکیل من، مسابقات کشتی آزاد و فرنگی رنکینگ دار خردادماه در قزاقستان برگزار می گردد که قرار است مدال آوران المپیکی کشورمان در این مسابقات بعد از ماه ها دوری از میادین محک بخورند.

11 فرنگی کار کشورمان در این مسابقات شرکت می نمایند که براساس اعلام کادر فنی، 2 کشتی گیر در وزن 130 کیلوگرم اعزام خواهند شد. باتوجه به اینکه مسابقات قزاقستان سر وزن قانونی برگزار می گردد، محمدهادی ساروی دارنده برنز المپیک به این رقابت ها اعزام نمی گردد و محمد بنا او را در مسابقه دیگری محک خواهد زد.

میثم دلخانی، پژمان پشتام محمدرضا گرایی، محمدعلی گرایی، محمدهادی ساروی و علی اکبر یوسفی مدال آوران المپیک و جهانی هستند که به همراه امین میرزازاده در مرحله نهایی چرخه انتخابی شرکت می نمایند.

کادر فنی کشتی فرنگی با اعزام ملی پوشان کشورمان به تورنمنت های مختلف ترکیب تیم های ملی را در بازی های کشورهای اسلامی، بازی های آسیایی و مسابقات جهانی صربستان تعیین خواهد نمود. پیش از این نفرات اول جام تختی در مسابقات قهرمانی آسیا شرکت کردند و شاگردان بنا به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "حضور فرنگی کاران المپیکی در تورنمنت قزاقستان؛ یک المپیکی غایب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فرنگی کاران المپیکی در تورنمنت قزاقستان؛ یک المپیکی غایب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید