عکس، خبر خوش به پرسپولیسی ها و یحیی با بازگشت یک ستاره

به گزارش وبلاگ وکیل من، حضور وحید امیری در کارهای ترکیبی تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در اتریش برترین خبر برای پرسپولیس و هوادارانش است.

عکس، خبر خوش به پرسپولیسی ها و یحیی با بازگشت یک ستاره

به گزارش وبلاگ وکیل من آنلاین، دور نو تمرینات تیم ملی فوتبال ایران در کشور اتریش شروع شد تا کارلوس کی روش در فاصله نزدیک به دو ماه مانده تا جام جهانی 2022 عملکرد بازیکنان مورد نظر خود را زیر نظر بگیرد.

  • آخرین حضور 5 ستاره ملی پوش فوتبال ایران! | وداع در وقت اضافه

تمرینات ملی پوشان با نظارت مستقیم کی روش در حالی پیگیری می گردد که بازیکنان لژیونر نیز به جمع اردونشینان اضافه شدند تا رقابت برای پوشیدن پیراهن این تیم در جام جهانی قطر به اوج برسد.

در این بین وحید امیری که به علت عمل جراحی کمر خود چند ماهی از مسابقات دور مانده بود با دستور مستقیم کی روش در اتریش حاضر شد تا دوران آماده سازی خود را با این تیم پشت سر بگذارد.

هافبک ملی پوش پرسپولیس که قبل از این تمرینات انفرادی داشت در اردوی اتریش پا به توپ شده و پا به پای هم تیمی هایش تمرین می نماید تا نشان دهد عزم خود را برای حضور دوباره در جام جهانی جزم نموده است. امیری یکی از بازیکنان اصلی ترکیب کی روش در جام جهانی 2018 بود که عملکرد درخشانی را به عنوان وینگر چپ داشت.

بازگشت امیری نه تنها خبر خوش برای کی روش محسوب می گردد بلکه کادر فنی پرسپولیس را امیدوار به بازگشت زودهنگام او می نماید تا این بازیکن بتواند در نیم فصل دوم برای سرخپوشان بازی کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "عکس، خبر خوش به پرسپولیسی ها و یحیی با بازگشت یک ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس، خبر خوش به پرسپولیسی ها و یحیی با بازگشت یک ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید