مدیرعامل شاهین بوشهر: تکلیف تیم را شهرداری و شورای شهر معین می نمایند

به گزارش وبلاگ وکیل من، سعید مسیگر می گوید شاهین شهرداری بوشهر برای نتیجه گرفتن و شرکت در لیگ آزادگان به بودجه ای بیش از 5 میلیارد احتیاج دارد.

مدیرعامل شاهین بوشهر: تکلیف تیم را شهرداری و شورای شهر معین می نمایند

سعید مسیگر، مدیرعامل تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر در گفت وگو با وبلاگ وکیل من در مورد اتفاقات پیش آمده برای این تیم و انصراف از لیگ برتر اظهار کرد: ما انصراف نداده ایم اما تکلیف تیم شنبه معین می گردد. رییس هیات مدیره باشگاه، شهردار بوشهر است و او معین می نماید که چه اتفاقی برای تیم می افتد.

وی ادامه داد: هزینه جاری باشگاه 5 میلیارد تومان است و من نمی دانم هدف آقایان از تیمداری در لیگ یک چه خواهد بود. هزینه رفت و آمد، میزبانی و لباس ها 5 میلیارد می گردد و اگر در پی نتیجه گیری یا لیگ رجحان شدن هستند، باید بودجه ای بیشتر از چیزی که گفته شده برای تیم هزینه نمایند. تمام سخن من این است که تکلیف تیم زودتر باید معلوم گردد. من تنها کاری که توانستم برای از دست نرفتن سهمیه تیم در لیگ یک بکنم این بود که اطلاعات تیم مانند نام بازیکنان و استادیوم مان را برای سازمان لیگ فرستادم تا در قرعه کشی باشیم. بیشتر از این هر چه که بخواهد اتفاقا بیفتد، تصمیم گیرنده شهرداری و شورای شهر است.

مسیگر درباره توافق با مهدی رجب زاده اظهار کرد: توافقی صورت نگرفته بود. تیمی که پول ندارد و معلوم نیست که اصلا می خواهد در لیگ یک شرکت کند یا نه با کسی توافق نمی نماید. ما فقط با ایشان مذاکره کردیم وشرایط را جویا شدیم و قرار شد بعد از معین شدن آینده تیم، به او اطلاع دهیم. این اتفاق می تواند برای تیم ما و هر مربی دیگری هم بیفتد.

مدیرعامل شاهین شهرداری در مورد جذب اسپانسر هم گفت: اسپانسر که نمی تواند تیمداری کند یا تمام هزینه های باشگاه را تقبل کند. اسپانسر تا حدی می تواند در هزینه ها یاری مان کند که آن هم به حضور تیم در لیگ یک تصمیمات مسئولان و مدیران مربوطه بستگی دارد.

وی در پاسخ به این پرسش که بسیاری از طرفداران شاهین معتقدند مخالفت های شورای شهر برای تیمداری به علت سابقه او در مدیریت ایران جوان و رقابت دیرینه این دو تیم است، توضیح داد: من فکر نمی کنم چنین چیزی باشد زیرا او آدم خوبی است و بعید می دانم چنین افکاری داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مدیرعامل شاهین بوشهر: تکلیف تیم را شهرداری و شورای شهر معین می نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدیرعامل شاهین بوشهر: تکلیف تیم را شهرداری و شورای شهر معین می نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید