مرگ بیش از 4300 بیمار کرونایی در آمریکا در یک روز

به گزارش وبلاگ وکیل من به نقل از آناتولی، براساس تازه ترین داده های دانشگاه جان هاپکینز، مجموع قربانیان کرونا در آمریکا با مرگ 4388 بیمار دیگر طی یک روز گذشته به 659 هزار و 20 نفر رسید.

مرگ بیش از 4300 بیمار کرونایی در آمریکا در یک روز

بعلاوه تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا به بیش از 40 میلیون و 867 هزار نفر رسید.

استان کالیفرنیا با بیش از 4 میلیون و 462 هزار مورد ابتلاء به کرونا بیشترین آمار را در میان ایالات آمریکا به خود اختصاص داده است.

در همین حال استان تگزاس با بیش از 3 میلیون و 812 هزار مورد و استان فلوریدا با بیش از 3 میلیون و 452 هزار بیمار کرونایی در رده های بعدی قرار دارند.

استان کالیفرنیا با 66 هزار و 975 مورد مرگ ناشی از کرونا دارای بیشترین آمار قربانیان نسبت به سایر ایالات آمریکا است. این آمار در استان تگزاس بیش از 59 هزار و 742 نفر و در استان نیویورک هم 54 هزار و 602 نفر ثبت شد.

براساس اعلام مرکز کنترل و پیشگیری بیماری آمریکا (CDC)، تا به امروز بیش از 208 میلیون و 704 هزار نفر در این کشور در برابر ویروس کرونا واکسینه شده اند که بیش از 177 میلیون و 899 هزار نفر از آنها دوز دوم واکسن را دریافت نموده اند.

تشدید شیوع کرونا در آمریکا در حالی است که آمار واکسیناسیون بالاتر رفته است و پیشرفت های چشمگیری در استان های جنوبی مشاهده می گردد، اما در مناطقی از آمریکا هم شرایط به شدت بحرانی است و 47 درصد از آمریکایی ها کامل واکسینه نشده اند، بعلاوه گونه مسری تر دلتا همچنان در حال تاخت و تاز است. با توجه به این شرایط، کارشناسان شرایط کنونی آمریکا را شنماینده توصیف نموده اند.

بعلاوه مقامات بهداشتی آمریکا تائید نموده اند که بیشتر بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند و با مرگ دست و پنجه نرم می نمایند واکسینه نشده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "مرگ بیش از 4300 بیمار کرونایی در آمریکا در یک روز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرگ بیش از 4300 بیمار کرونایی در آمریکا در یک روز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید