نحوه عملکرد چاپگرهای large format چگونه است؟

به گزارش وبلاگ وکیل من، چاپ با میزان عظیم یا لارج فرمت Large Format به ما امکان چاپ در مقیاس عظیمتر را می دهد و در عین حال وضوح و دقت بالایی را فراهم می نماید. بعلاوه امکان چاپ روی طیف وسیعی از مواد، اشکال و میزان ها را فراهم می سازد.

نحوه عملکرد چاپگرهای large format چگونه است؟

چاپ با میزان عظیم به ما امکان چاپ در مقیاس عظیمتر را می دهد و در عین حال وضوح و دقت بالایی را فراهم می نماید. بعلاوه امکان چاپ روی طیف وسیعی از مواد، اشکال و میزان ها را فراهم می سازد. چاپگرهای با میزان عظیم تضمین می نمایند که مشاغل، رویدادها و پیغام های تبلیغاتی به صورت واضح، درشت و خوانا و چشمگیر ارائه می گردد.

این نوع چاپ به اسم چاپ با میزان گسترده یا چاپ عظیم هم شناخته می گردد.

بیشتر بخوانید : معرفی 10 تولیدنماینده برتر مرکب چاپ ایران

نمونه هایی از چاپ با میزان عظیم

چاپ میزان عظیم شما را قادر می سازد تا هرچه قدر دوست دارید خلاق باشید و به نتایج منحصر به فرد و تاثیر گذار دست یابید. بعضی از نمونه های متداول چاپ با میزان عظیم عبارتند از:

  • چاپ پوستر
  • چاپ بنر
  • چاپ استند نمایشگاهی
  • برش های مقوا
  • استیکرهای پنجره
  • آثار هنری کاغذ دیواری
  • اعلانات

بیشتر بخوانید : 10 مرکز برترین چاپ دیجیتال تهران

نحوه عملکرد چاپ با میزان عظیم به چه صورت است؟

وقتی نوع کالای مورد نظر خود را انتخاب کردید، باید ماده ای را برای چاپ کردن روی آن انتخاب کنید. بسیاری از سطوح مختلف مانند فلزات، چوب، پی وی سی، وینیل، پلاستیک، بوم، کاغذ و پارچه وجود دارد که می توانید روی آنها چاپ کنید.

پس از انتخاب مواد خود و تصمیم گیری در خصوص میزان، شکل و طرحی که باید چاپ گردد، ابعاد برای اطمینان از دقت و صحت در چاپگر برنامه ریزی می شوند.

با استفاده از طراحی ارائه شده، چاپگر، جوهر را اسپری می نماید تا دقیقاً با گرافیک مطابقت داشته باشد. بسیاری از چاپگرهای عظیم با فرایند خشک کردن سریع، معمولاً از لامپهای UV استفاده می نمایند، بنابراین می توانید به محض تکمیل چاپ، از مواد چاپی خود بهره ببرید.

بسته به ماهیت شغل و کسب و کار خود، ممکن است تصمیم بگیرید که چاپ میزان عظیم خود را برون سپاری کنید. با این حال، اگر به طور مرتب به مواد چاپی در مقیاس عظیم نیاز دارید، داشتن یک چاپگر با میزان عظیم برای تجارت شما ممکن است ارزان باشد.

منبع: مجله چاپخونه

به "نحوه عملکرد چاپگرهای large format چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه عملکرد چاپگرهای large format چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید