ترکیبی از سرسبزی جنگل و آبی دریا در شهرهای شمالی

به گزارش وبلاگ وکیل من، برای کسانی که همیشه در پی یک فرصت مناسب برای سفر و تفریح هستند و علاقه به گردشگری در ایران را دارند، طبیعت بکر و بی نظیر شمال ایران یک گزینه پیشنهادی مناسب است.

ترکیبی از سرسبزی جنگل و آبی دریا در شهرهای شمالی

شهرها و منطقه ها شمالی ایران، زیبایی های منحصر به فردی دارند که دیدن آنها، قلب و روح شما را تسخیر خواهند کرد. جنگل های قد برافراشته در کنار ساحل دل انگیز شمال، چشم انداز ها حیرت آور و باشکوهی را پیش چشمان شما به ارمغان می آورند. در کنار تمامی جاذبه های طبیعی با سفر به شهرهای شمالی یک شکم گردی جانانه هم خودتان را مهمان کنید. غذاهای محلی شمال طعم بی نظیر و متفاوتی دارد که باید امتحان کنید.

اگر قرار است که سفری به شهرهای شمالی ایران داشته باشید، پیشنهاد می کنیم که قبل از سفر، حتما نسبت به اجاره ویلا شمال اقدام کنید. در بخش شهرهای ساحلی دریای خزر انواع اقامتگاه های بوم گردی، ویلا، سوئیت ها، هتل ها و... بسیار زیادی وجود دارند و تمامی آنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند. برای رزرو این اقامتگاه ها کافی است که سری به سایت شب بزنید و مکان اقامتی مورد نظر خود را رزرو کنید.

گشت و گذار در جنگل ها و بوستان های تهران

تهران پانزدهمین شهر پرجمعیت جهان است که به 22 منطقه و 112 ناحیه شهری تقسیم شده است. تهران جاهای دیدنی و تفریحی بسیار زیادی دارد که به راحتی می شود گذر زمان، پیشرفت تکنولوژی را حس کرد. برج آزادی و برج میلاد از معروف ترین برج های تهران هستند. برج میلاد از مرتفع ترین برج های مخابراتی با 150 هزار تن وزن، از بخش های مختلف اداری و تفریحی تشکیل شده است، که حتما باید از آن ها دیدن کنید.

اگر در پی یک مکان دنج و خلوت در تهران و اطراف آن هستید، تا برای ساعتی از فضای آلوده و شلوغ مرکز دور باشید، پیشنهاد ما به شما جنگل ها و بوستان های اطراف تهران است. این جنگل ها به دلیل دارا بودن طبیعت زیبا و آب و هوای مطبوع، خستگی کاری و فشارهای زندگی شهری را از شما دور خواهند کرد و شما را برای مدت کوتاهی از شلوغی شهر و آلودگی هوا نجات می دهند.

از جمله معروف ترین جنگل های اطراف تهران می توان به پارک جنگلی لویزان، پارک ملی سرخه حصار، پارک ملی خجیر، پارک جنگلی خرگوش دره، جنگل روستای افجه، پارک جنگلی سوهانک، پارک جمشیدیه، پارک جنگلی چیتگر، جنگل جاده چالوس، جنگل های مجموعه سعدآباد، پارک جنگلی وردآورد، لواسان، روستای الیمستان، پارک جنگلی غزال، پارک جنگلی توسکا، پارک جنگلی پردیسان، پارک جنگلی طالقانی و... اشاره کرد.

اگر قصد سفر به مرکز را دارید، برای دیدن این جاذبه های گردشگری و تفریحی تهران پیشنهاد می کنیم که نسبت به اجاره سوئیت در تهران اقدام کنید. اجاره روزانه خانه با هر بودجه و سلیقه ای متناسب بوده و باعث می شود تا هزینه های سفر شما کاهش پیدا کنند. شما می توانید با انتخاب یک منطقه مناسب برای رزرو سوئیت در تهران، در زمان خود صرفه جویی کرده تا دسترسی راحت تری به این اماکن تفریحی داشته باشید.

ترکیب جنگل و دریا در رامسر

در مسیر دسترسی به جاده های زیبا و پرپیچ و خم شهرهای شمالی، روستاها و شهرهای بسیار زیادی وجود دارند. رامسر به عنوان یکی از شهرهای استان مازندران، به دلیل دارا بودن جنگل و دریا، از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. زیبایی های رامسر به مقدار ای است که از آن به عنوان عروس شهرهای شمالی یاد می کنند؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم که در اولین فرصت، بار سفر را بسته و راهی این شهر زیبای شمالی شوید.

منطقه ها دیدنی رامسر بسیار زیاد هستند؛ بنابراین برای گشت و گذار در این شهر و بازدید از تمامی این منطقه ها نیاز است تا چند روزی را در رامسر اقامت داشته باشید. معروف ترین مکان تفریحی رامسر، تله کابین آن است که می توانید تلاقی جنگل و دریا را از فراز شهر رامسر به خوبی ببینید. هنگام سوار شدن بر روی تله کابین، سکوتی محض حکم فرما است که گهگاهی با صدای پرندگان و یا زوزه باد در میان برگ های درختان شکسته می شود.

دیدن دریای بی انتهای خزر در زیر پاهایتان از یک طرف و دیدن جنگل های بکر و دست نخورده شمالی از طرفی دیگر یک حس رویاگونه ای را به شما هدیه خواهد داد؛ بنابراین اگر به رامسر سفر کردید، تجربه سوار شدن بر تله کابین آن را از دست ندهید.

رامسر روستاهای ییلاقی بسیار زیادی را در دل خود جای داده است؛ بنابراین بخشی از برنامه سفر شما به گشت و گذار و بازدید از این روستاها سپری خواهد شد. از جمله روستاهای توریستی رامسر می توان به روستای جواهرده، روستای جنت رودبار، روستای گرسماسر و... اشاره کرد.

عبور از مسیر دسترسی به این روستاهای ییلاقی، به دلیل داشتن چشم انداز ها چشم نواز و حیرت آور، خود بخشی از لذت های این سفر دوست داشتنی خواهد بود؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم که برای رسیدن به مقصد عجله نداشته باشید. تفریحات آبی در دریا و ساحل زیبای مازندران از دیگر لذت های این سفر خاطره انگیز به شمار می آیند. شما می توانید در ساحل زیبای رامسر، از تفریحاتی مانند قایق سواری، شنا، جت اسکی، پاراسل و... نهایت لذت را ببرید.

بازار سنتی رامسر بخشی دیگر از جاذبه های گردشگری این شهر به شمار می آید. شما می توانید در این بازار سنتی مجذوب کننده، انواع صنایع دستی مردمان روستایی این شهر، انواع ماهی های دریای خزر، غذاهای محلی و... را پیدا کنید.

اگر وقت کافی برای گشت و گذار در این شهر را داشتید، بازدید از سایر مکان های گردشگری این شهر از جمله کارتینگ رامسر، پل عابر پیاده معلق رامسر، شهربازی رامسر، بوستان جنگلی صفارود، کاخ مرمر رامسر، بلوار معلم رامسر، موزه مردم شناسی رامسر، هتل قدیم رامسر، پینت بال رامسر، جنگل دوهزار تنکابن و... خالی از لطف نخواهد بود.

در صورت سفر به این شهر، نگران اجاره ویلا رامسر نباشید. این شهر با دارا بودن بهترین ویلاها با مناسب ترین قیمت ها، یک سفر به یادماندنی را برای شما به ارمغان می آورد. برای دیدن بهترین ویلاهای رامسر، پیشنهاد می کنیم که سری به سایت شب بزنید.

منبع: چمدان

به "ترکیبی از سرسبزی جنگل و آبی دریا در شهرهای شمالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیبی از سرسبزی جنگل و آبی دریا در شهرهای شمالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید