نمایشگاه خیریه کافه آنسو به نفع حیوانات بی سرپرست

به گزارش وبلاگ وکیل من، کافه آنسو دوست همیشگی خبرنگاران، نمایشگاه خیریه ای به نفع حیوانات بی سرپرست مرکز نگهداری شاهرود در تاریخ 24 و 25 تیر ماه برگزار خواهد نمود. خبرنگاران از این نمایشگاه و چنین فعالیت هایی حمایت کرده و از شما و تمامی دوست داران حیوانات برای مشارکت در این کار خوب دعوت می نماید.

نمایشگاه خیریه کافه آنسو به نفع حیوانات بی سرپرست

به قول آنسویی ها یکسری از جنس ما حیوان ها رو نابود می نمایند. پس یکسری از جنس خودمان باید جبران نمایند.

کافه آنسو در حرکتی زیبا، اقدام به برگزاری بازارچه خیریه به نفع حیوانات بی سرپرست مرکز نگهداری شاهرود در تاریخ 24 و 25 تیر ماه نموده است. ما نیز از این حرکت و فعالیت های مشابه استقبال نموده و از تماشا شما و همسفرانمان در نمایشگاه بسیار مسرور خواهیم شد؛ چراکه حمایت از حیوانات و محیط زیست یکی از اهداف و مسئولیت های اجتماعی وبلاگ وکیل من بوده و حمایت از فعالیت های اینچنینی را وظیفه خود می داند.

متاسفانه کم نیستند افرادی که با بی خردی و نامهربانی خود باعث آزار و اذیت حیوانات بی سرپرست زیادی می شوند و با شنیدن ناله این موجودات دوست داشتنی صدای وجدان خود را از یاد می برند. این کافه از شما و تمامی حامیان و دوست داران حیوانات و محیط زیست دعوت می نماید تا در نمایشگاه خیریه آنسو و تماشای فیلم کوتاه شرکت نمایید و با مهربانى خود سهم به سزایى در سرنوشت مخلوقات بى پناه خداوند ایفا نمایید.

آنسو در این دو روز قرار هست چیزهای خوشمزه ای در فروشگاه کافه به فروش رساند و عایدی آن را صرف یاری به حیوانات نماید. در ضمن درصدی از فروش کافه آنسو در این دو روز نیز به همین منظور صرف خواهد شد.

وعده ملاقات ما روز 24 و 25 تیرماه 95، کافه آنسو از ساعت 11 صبح لغایت 23

با مشارکت دنیای شیرین آرمیتا

آدرس کافه آنسو:

خیابان ولیعصر، بالاتر از مطهری، ابتدای خیابان ابن سینا، روبروی مجتمع فنی

منبع: دالاهو

به "نمایشگاه خیریه کافه آنسو به نفع حیوانات بی سرپرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خیریه کافه آنسو به نفع حیوانات بی سرپرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید