واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش وبلاگ وکیل من، رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: واکسیناسیون گروه های سنی بالای 18 سال از امروز در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد

سید محمد هاشمی شهری رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: از امروز جمعیت سنی بالای 18 سال متولدین 1380 و قبل از آن می توانند جهت دریافت واکسن کرونا به مراکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان سیستان و بلوچستان مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه تا به امروز بیش از 330 هزار دوز واکسن کرونا در حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تزریق شده است، افزود: تمامی واکسن های موجود مورد تأیید مجاری قانونی است و مردم عزیز به شایعات و تبلیغات سو توجه نکنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با تاکید بر اینکه کسانی که دُز اول واکسن را دریافت کردند حتماً باید برای دُز دوم مراجعه کنند، ادامه داد: در پیک اخیر به دلیل واکسیناسیون سالمندان، میزان بستری و فوت ناشی از بیماری در این گروه سنی کاهش داشته اما در جوانان میزان بستری و فوت ناشی از بیماری افزایش داشته است.

وی شرح داد: با توجه به احتمال افزایش تجمع در مراکز واکسیناسیون درخواست می شود افراد به منظور برنامه ریزی و پاسخگویی بهتر در مراکز تجمیعی دریافت واکسن حتماً به سامانه salamat.gov.ir مراجعه و نسبت به اخذ نوبت اقدام کنند.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون افراد بالای 18 سال در سیستان و بلوچستان آغاز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید