چگونه برای نوآموزان پیش دبستانی نوبت سنجش سلامت بگیریم؟ ، مراحل کار معین نوبت در سامانه را اینجا ببینید

به گزارش وبلاگ وکیل من، سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی شروع شده است و خانواده ها می توانند با مراجعه به سایت مشخص شده، شخصا برای دریافت نوبت اقدام نمایند.

چگونه برای نوآموزان پیش دبستانی نوبت سنجش سلامت بگیریم؟ ، مراحل کار معین نوبت در سامانه را اینجا ببینید

به گزارش وبلاگ وکیل من، سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی آغاز شده است و خانواده ها می توانند با مراجعه به سامانه my.medu.ir و انتخاب نقش والدین برای ثبت نام و نوبت گیری پایگاه های سنجش اقدام نمایند.

پس از این مرحله و ورود به صفحه دوم باید در قسمت انتهای صفحه با انتخاب گزینه اضافه کردن دانش آموز، نام فرزند و کد ملی او را ثبت نمایند، بعلاوه باید به سوالاتی درباره شرایط تغذیه و تحرک دانش آموز پاسخ بدهند.

بیشتر بخوانید:

  • جزئیات، زمان و هزینه سنجش سلامت نوآموزان مدارس | زمان ثبت نام الکترونیک کلاس اولی های 1402 اعلام شد | شناسنامه الکترونیک تربیتی رشدی از سال آینده

پس از پاسخ به این سوالات، امکان انتخاب شهر و منطقه آموزش و پرورش وجود دارد که والدین می توانند روی نقشه نمایش داده شده، پایگاه های سنجش در منطقه محل زندگی خود یا محلات همجوار را انتخاب و روز و ساعت مراجعه را نیز خود مشخص نمایند.

در صورتی که ظرفیت پایگاه تکمیل شده باشد، خانواده ها می توانند پایگاه دیگری را انتخاب نمایند بعلاوه هزینه سنجش سلامت 60 هزار تومان است که به صورت آنلاین قابل پرداخت است.

حمید طریفی حسینی رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی درباره سنجش سلامت نوآموزان پیش دبستانی گفته است: سال جاری چند مورد نو به سنجش اضافه شده است از جمله غربالگری اختلالات یادگیری، نقص توجه و بیش فعالی و آسیب زبان و گفتار که در مراکز سنجش آنالیز خواهد شد و با توجه به اینکه فرصت مناسبی را تا آغاز سال تحصیلی در اختیار داریم، پس از شناسایی بچه ها آنها را به مراکز درمانی ارجاع خواهیم داد بعلاوه در طول سال تحصیلی هم می توانند به مراکز مربوطه مراجعه و خدمات را دریافت نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "چگونه برای نوآموزان پیش دبستانی نوبت سنجش سلامت بگیریم؟ ، مراحل کار معین نوبت در سامانه را اینجا ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه برای نوآموزان پیش دبستانی نوبت سنجش سلامت بگیریم؟ ، مراحل کار معین نوبت در سامانه را اینجا ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید