چیدمان جایگاه های هر هواپیما به چه صورت است؟

به گزارش وبلاگ وکیل من، اگر خانوادگی با هواپیما سفر می کنید دانستن نوع چیدمان جایگاه ها به شما در کنار هم نشستن در طول مدت زمان پرواز یاری خواهد نمود، به همین دلیل این پست از وبلاگ خبرنگاران را به موضوع چیدمان جایگاه هواپیما اختصاص داده ایم. همانطور که می دانید مدل های مختلف هواپیما در شرکت های بوئینگ و ایرباس فراوری می گردد که در همه فرودگاه های دنیا از آنها استفاده می گردد. ما در این دو شرکت هواپیمایی مدل های مختلفی را شاهد هستیم که هر کدام چیدمان خاصی دارند، مثلاً اگر خانواده شما چهار نفره است بهتر است بدانید در ایرباس نوع 600-300 در ردیف وسط می توانید چهار نفر کنار هم بنشینید. در بعضی دیگر می توانید به دو دسته دو نفره تقسیم شوید، اما باید بدانید که در کدام نوع فقط 3 نفر کنار هم می توانند بنشینند.

چیدمان جایگاه های هر هواپیما به چه صورت است؟

جایگاه انواع هواپیماهای مسافربری

در اینجا فقط به تعدادی از مهم ترین ایرلاین هایی که ممکن از بعد از خرید بلیط هواپیما در مسیرهای خارج از کشور با آن ها سر و کار داشته باشید را به عنوان نمونه برای شما شرح دهیم. در ادامه و در پس تهای بعدی درباره نوع هواپیما در مسیرهای داخلی نیز صحبت می کنیم تا با این نوع پروازها نیز آشنا شوید. همانطور که در بالا گفته شد، دو شرکت اصلی هواپیمایی که در فراوری هواپیماهای مسافربری در صنعت گردشگری شناخته شده هستند شرکت ایرباس و شرکت بوئینگ هستند که با آنها آشنا خواهید شد.

جایگاه هواپیما ایرباس

درباره این شرکت بسیار چیزها می توان نوشت، می توان از بزرگی این شرکت خیلی جاها صحبت کرد اما به چند جمله برای شما بسنده می کنیم تا بیشتر درباره نوع چیدمان جایگاه ها صحبت کنیم، ایرباس در فرانسه واقع شده است و در واقع یک شرکت بزرگ اروپایی است، هواپیمای معروف کنکورد که با سرعت 2 برابر مافوق صوت پرواز می کرد محصول این شرکت و با همکاری بریتانیا ساخته شده بود. این شرکت نیمی از هواپیماهای مسافربری دنیا را فراوری نموده است.

چیدمان جایگاه ایرباس 320

جایگاه هواپیما بوئینگ

این شرکت آمریکایی و چند ملیتی را می توان به عنوان بزرگترین فراوری کننده هواپیماهای مسافربری در دنیا معرفی کرد که با ساخت بوئینگ 747 توانست صنعت هوانوردی را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. نام بوئینگ از نام مدیریت آن یعنی ویلیام بوئینگ گرفته شده است.

این شرکت هواپیمایی سال ها قبل از ایرباس تأسیس شده بود به همین دلیل آن را به عنوان اولین شرکت هواپیمایی دنیا که البته بزرگترین نیز می باشد معرفی نموده اند.

چیدمان جایگاه بوئینگ 747

چیدمان جایگاه بوئینگ 737

منبع: تریپ

به "چیدمان جایگاه های هر هواپیما به چه صورت است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چیدمان جایگاه های هر هواپیما به چه صورت است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید