گفت وگو ها در دولت بایدن درباره افزایش فشار ها بر ایران است

به گزارش وبلاگ وکیل من، منابع آمریکایی اعلام کردند دولت آمریکا معتقد است اظهارات مقام های ایرانی کمکی به مذاکرات نمی کند و دولت بایدن در پی افزایش فشار ها بر ایران است.

گفت وگو ها در دولت بایدن درباره افزایش فشار ها بر ایران است

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ وکیل من به نقل از الجزیره، منابع آمریکایی خاطرنشان کردند جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در حالی که آماده آنالیز پرونده ایران در اروپا است تحریم هایی را علیه تهران اعمال نموده است.

پیش از این از تحریم های جدیدی اطلاع داد که 4 شخص و 2 نهاد ایرانی را هدف قرار می دهند.

این منابع بعلاوه مدعی شدند بدبینی دولت بایدن به علت انتصاب مخالفان توافق هسته ای، ازسوی ایران در پرونده مذاکرات است.

منابع آمریکایی بعلاوه افزودند که دولت بایدن معتقد است که اظهارات مقام های ایرانی کمکی به مذاکرات نمی کند. گفت وگو ها در دولت بایدن درباره افزایش فشار ها بر ایران است.

این درحالی است که کاخ ریاست جمهوری فرانسه (الیزه) در بیانیه ای درباره دیدار رؤسای جمهور آمریکا و فرانسه خاطرنشان کرد دوطرف در دیدار امروز خود در حاشیه اجلاس گروه 20 در رم، مرکز ایتالیا، بدون اشاره به هزاران سلاح هسته ای خود، بر لزوم اطمینان از عدم دستیابی ایران به سلاح هسته ای توافق کردند.

در این بیانیه بعلاوه آمده است که امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه و جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بر عزم خود برای تقویت همکاری های دوجانبه در خدمت صلح، امنیت و رفاه در دنیا تأکید کردند.

امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، امروز (آدینه) در اولین دیدار خود پس از بحران قرارداد زیردریایی با جو بایدن، همتای آمریکایی خود، دیدار و بر ضرورت حل اختلافات تأکید کرد.

رئیس جمهور آمریکا نیز در این دیدار، به بی درایتی در این قرارداد اذعان کرد و گفت که آنچه اخیراً آمریکا در قبال فرانسه انجام داد فاقد تدبیر و واشنگتن در انعقاد این قرارداد دست وپا چلفتی بود.

چندی پیش قراردادی دفاعی بین استرالیا، آمریکا و انگلیس، به بهانه مقابله با قدرت نظامی چین بسته شد. درپی این قرارداد که منجر به لغو قرارداد خرید زیردریایی از فرانسه شد، پاریس سفیران خود را از آمریکا و استرالیا فراخواند و این توافقنامه را خنجری از پشت توصیف کرد. اما کمی بعد طی تماس هایی که مقامات آمریکایی با پاریس گرفتند فرانسه سفیرش را بازگرداند.

وبلاگ وکیل من بین الملل ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "گفت وگو ها در دولت بایدن درباره افزایش فشار ها بر ایران است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگو ها در دولت بایدن درباره افزایش فشار ها بر ایران است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید