اظهارنظر والیبالیست ها بعد از پیروزی:راه صعود به المپیک هموار شد، مهم نیست چه کسی بازی می نماید، مهم پیروزی بود

به گزارش وبلاگ وکیل من، بازیکنان تیم ملی والیبال بعد از پیروزی برابر کانادا به اظهار نظر درباره این بازی پرداختند.

اظهارنظر والیبالیست ها بعد از پیروزی:راه صعود به المپیک هموار شد، مهم نیست چه کسی بازی می نماید، مهم پیروزی بود

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ وکیل من، میلاد عبادی پور پس از پیروزی برابر کانادا گفت: ما هدف عظیمی داریم و تنها به کسب سهمیه المپیک می اندیشیم. کانادا به نظر من یکی از عظیمترین تیم ها در دنیا است.او ادامه داد: ما بازی خیلی سختی داشتیم و این را از قبل می دانستیم اما اطلاعات زیادی از این تیم کانادا نداشتیم. خوشبختانه توانستیم خودمان را جمع و جور کنیم و این بازی عظیم را ببریم.

ویادامه داد: ایران تیم عظیمی است و هدف عظیمی هم داریم. ما نیامده ایم که فقط بازی کنیم، هدف ما المپیک است و فقط به کسب سهمیه المپیک فکر می کنیم.دریافت کننده والیبال ایران اعلام نمود: به نظرم همه تیم ها از ایران می ترسند و برابر ایران با ترس حاضر می شوند و الان ترس آنها بیشتر شده است. همه تیم ها برابر ایران با صد در صد توان خود به میدان می آیند و مسرورم که ما پیروز شدیم بازی برابر کانادا را ببریم.

فرهاد قائمی دریافت کننده تیم ملی والیبال ایران با اشاره به برد 3 بر 2 مقابل کانادا گفت: بازی سنگینی بود. کانادا تیم خوبی است و در این تورنومنت با آمادگی بیشتر از همواره شرکت نموده است. اما کادر فنی ایران روی ذهنیت بازیکنان کار نموده بودند. حساسیت این مسابقه موجب شد که دو ست اول را خوب آغاز نکنیم و نکته مثبت هم این بود که به بازی برگشتیم و پیروز شدیم.

وی اضافه نمود: در تمام مسابقات همه بازیکنان ایران همدل هستند. مهم نیست که چه کسی بازی می نماید و یا بیرون است مهم این است که تیم پیروز شدیم. حساسیت این مسابقات خیلی بالاست. ما هم دوست داشتیم 3 بر صفر ببریم ولی خوسحالم که پیروز شدیم و کوشش می کنیم سهمیه را بگیریم. پشتوانه و دلگرمی ما مردم هستند و مسرورم که آن ها را شاد کردیم.

عادل غلامی هم پس از پیروزی بر کانادا اظهار کرد: این برد را به همه بویژه جامعه والیبال تبریک می گویم. کمی راه برایمان هموارتر شد اما هنوز کار سختی داریم. بازی خوبی انجام دادیم. دو ست عقب افتادیم. خدا راشکر تیم ایران به شرایط روحی و روانی خوب رسیده است. معمولاً خیلی سخت است که یک تیم بعد از دو ست باخته به بازی برگردد. توانستیم که این بازی را ببریم و واقعا مسرور هستیم. حالا باید به بازی های پیش رو فکر کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا

به "اظهارنظر والیبالیست ها بعد از پیروزی:راه صعود به المپیک هموار شد، مهم نیست چه کسی بازی می نماید، مهم پیروزی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اظهارنظر والیبالیست ها بعد از پیروزی:راه صعود به المپیک هموار شد، مهم نیست چه کسی بازی می نماید، مهم پیروزی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید