خبرنگاران رئیس جمعیت هلال احمر از خبرنگاران بازدید کرد

به گزارش وبلاگ وکیل من، تهران - خبرنگاران - رئیس جمعیت هلال احمر امروز (دوشنبه) ضمن بازدید از بخش های مختلف خبرنگاران با محمدرضا نوروز پور مدیرعامل سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی ملاقات و گفت و گو کرد.

خبرنگاران رئیس جمعیت هلال احمر از خبرنگاران بازدید کرد

به گزارش خبرنگار اجتماعی وبلاگ وکیل من، کریم همتی و هیات همراه در بازدید از بخش های مختلف وبلاگ وکیل من از جمله اتاق خبر و بخش های اخبار داخلی و خارجی با شیوه فعالیت خبری این سازمان آشنا شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر در جریان این بازدید به عملکرد و فعالیت وبلاگ وکیل من در پوشش اخبار و تحولات این جمعیت در امر امدادرسانی به آسیب دیدگان و متاثرین از حوادث طبیعی، غیرطبیعی و انسان ساخت در کشور اشاره نمود و اثر گذاری و فعالیت خبرگزاری جمهوری اسلامی در این بخش را ستود.

همتی در ملاقات با مدیرعامل خبرگزاری وبلاگ وکیل من با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است که هلال احمر را به صندلی خودش برگردانیم، اضافه نمود: انتظار داریم خبرگزاری وبلاگ وکیل من و سایر رسانه ها به ما در راستای عمل به اهداف بشرمحبت آمیز هلال احمر یاری نمایند.

وی با اشاره به وظایف و خدمات هلال احمر در موضوع بیماری کرونا اضافه نمود: خوشبختانه در ماجرای کرونا همدلی بی نظیری بین مسئولین مختلف نظام بود.

وبلاگ وکیل من خانه هلال احمر است

مدیر عامل وبلاگ وکیل من در ملاقات رییس جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه لباس و نشان هلال احمر آرامش بخش است، اضافه نمود: هلال احمر نماد صلح، آرامش و بردباری است. ما هر جا که بودیم سعی کردیم پرچم هلال احمر را به اهتزار دربیاوریم.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری وبلاگ وکیل من خانه هلال احمر است و این خبرگزاری کاملا درخدمت اهداف و رسالت های هلال احمر عمل می نماید خاطر نشان کرد: مردم به هلال احمر امید دارند و ما هرچه تلاش کنیم این امید بیشتر گردد به مردم خدمت نموده ایم.

رئیس جمعیت هلال احمر پس از بازدید از بخش های مختلف خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران و گفت و گو با وبلاگ وکیل من در انتها به سوالات وبلاگ وکیل من وبلاگ وکیل من در ارتباط با موضوعات حوزه خود پاسخ داد

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران وظایف عمده ای را در سطح ملی و بین المللی برعهده دارد و می کوشد تا به اهدافی که در اساسنامه این جمعیت آمده است، جامه عمل بپوشاند.

این اهداف عبارت از تلاش برای تسکین آلام بشری، تأمین احترام انسان ها و تلاش در راستای برقراری دوستی و تفاهم و صلح پایدار میان ملت ها و حمایت از زندگی و سلامت انسان ها بدون درنظرگرفتن هرگونه تبعیض میان آنها است.

جمعیت هلال احمر اکنون در زیرمجموعه خود دارای چهار سازمان فعال و گسترده در زمینه های مختلف امداد و نجات، جوانان، داوطلبان، تدارکات پزشکی، یک معاونت در زمینه خدمات درمانی و توانبخشی، یک شرکت در زمینه فراوری محصولات نساجی و ملزومات امدادی، یک مؤسسه علمی کاربردی و یک مرکز پزشکی ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به حجاج و زائران عتبات عالیات است.

همچنین دبیرخانه کمیته ملی حقوق بشرمحبت آمیز جمهوری اسلامی ایران نیز با موضوع جمعیت هلال احمر فعالیت می نماید.

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با سابقه ای بیش از 90 سال در خدمت رسانی به مردم ایران و دنیا، از بدو تأسیس خود تا به حال در راستا اهداف انسان محبت آمیز و اصول هفت گانه نهضت بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر حرکت نموده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران رئیس جمعیت هلال احمر از خبرنگاران بازدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران رئیس جمعیت هلال احمر از خبرنگاران بازدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید