روز سبز رنگ بازار با لیدر شدن سهم های گروه پالایش

به گزارش وبلاگ وکیل من، خبرنگاران - امروز بازار آغاز خوبی را در روز ابتدا هفته ثبت کرد.

روز سبز رنگ بازار با لیدر شدن سهم های گروه پالایش

به گزارش وبلاگ وکیل من، امروز در حالی بازار کار خود را آغاز کرد که در ابتدا معاملات، سهم شتران با شفاف سازی در مورد تغییر در مورد نرخ خوراک و تغییرات احتمالی در سود شرکت، سیگنال مثبتی را روانه بازار کرد.

در این راستا رییس اداره نظارت بر ناشران گروه شیمیایی و غذایی سازمان بورس با اشاره به افشای اطلاعات بااهمیت پالایش نفت تهران اظهار کرد: این نامه حاکی از ابلاغ دستورالعمل قیمت گذاری خوراک و فرآورده های شرکت های پالایشی از سوی وزیر نفت است. در حقیقت، این دستورالعمل، نخستین گام به منظور اعلام نرخ نفت خام و فرآورده های نفتی به شرکت های پالایش نفت است.

به نظر میرسد باید شاهد تغییرات مهمی در سود آوری این شرکت ها باشیم به خصوص سهم های شبندر، شپنا، شتران و شبریز به اسم لیدر های این گروه.

امروز هم گروه قندی با توجه به افزایش چشم گیر شکر در جهان مورد توجه بازار قرار گرفتند وبسیاری از سهم های این گروه به صف خرید نشستند.

امروز شاخص کل 36498 واحد رشد کرد که بسیار قابل توجه بود. از طرف دیگر شاخص هم وزن 2543 واحد رشد کرد. البته در بازار شاهد توجه بیشتر به سهم های بزرگ بودیم و سهم های کوچک خیلی مورد اقبال سرمایه گذاران نبودند. امروز بعلاوه ارزش معاملات خرد 8134 بود که کمی رشد نموده است و امیدواریم به زودی به 10 هزار میلیارد برسد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "روز سبز رنگ بازار با لیدر شدن سهم های گروه پالایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روز سبز رنگ بازار با لیدر شدن سهم های گروه پالایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید