صدور بیش از 25 هزار برگ معاینه فنی برای ناوگان سنگین

به گزارش وبلاگ وکیل من، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از صدور بیش از 25 هزار برگ معاینه فنی برای ناوگان سنگین کرمانشاه اطلاع داد.

صدور بیش از 25 هزار برگ معاینه فنی برای ناوگان سنگین

فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت : در راستای ارتقای ایمنی در تردد جاده ای، حفظ محیط زیست از آلودگی، کاهش ترافیک ناشی از نقص فنی خودرو در جاده ها تمام وسایل نقلیه سنگین ملزم به داشتن برگه معاینه فنی خودرو هستند و از ابتدای امسال تا به امروز 29 هزار و 178 خودرو سنگین به مراکز معاینه فنی استان کرمانشاه مراجعه نموده اند.

وی اضافه کرد: استان کرمانشاه دارای 6 مرکز معاینه فنی است که در شش ماهه نخست امسال 29 هزار و 178 خودرو سنگین به این مراکز مراجعه نموده اند که از این تعداد خودرو 25 هزار و 426 خودرو سنگین پیروز به اخذ معاینه فنی شده اند که تعداد خودرو های سنگین مراجعه کننده نسبت به سال گذشته چهار درصد رشد داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه توضیح داد: تعداد خودرو های مردود شده سه هزار و 752 خودرو است که تعداد مردودی های امسال پنج درصد بیشتر از سال گذشته است.

کرمی بیان نمود: در مراکز بازدید های ظاهری شامل کیفیت آج لاستیک ها، شیشه ها و آینه ها، چراغ ها، کمربند ایمنی، کپسول آتش نشانی، باک ها، درب ها و موارد ایمنی داخل خودرو، آزمون های مکانیزه شامل تست ترمز، لغزش جانبی چرخ ها، تست آلاینده ها، کیلومتر شمار و تست نور صورت می پذیرد.

وی ادامه داد: به منظور نظارت بهینه بر عملکرد مراکز معاینه فنی این اداره کل با انجام بازدید های سرزده و دوره ای از مراکز مذکور به صورت مستمر اقدام به پایش سامانه مراکز معاینه فنی سنگین نموده و در صورت مشاهده نواقص و تخلفات احتمالی، مطابق مقررات اقدام می کند که از ابتدای امسال 53 بازدید از این مراکز اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه گفت: با توجه به متصل بودن تمامی مراکز به سامانه یکپارچه معاینه فنی ایران، نتایج حاصل از تست خودرو ها رصد شده و در صورت عدم وجود مشکل گواهی معاینه فنی صادر می گردد .

وبلاگ وکیل من کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور بیش از 25 هزار برگ معاینه فنی برای ناوگان سنگین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور بیش از 25 هزار برگ معاینه فنی برای ناوگان سنگین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید