هفته کتاب در استان های لرستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش وبلاگ وکیل من، استان های خراسان جنوبی، لرستان و کهگیلویه و بویر احمد با تدارک برنامه های متنوع و مختلفی در حوزه کتاب و کتابخوانی قرار است هفته کتاب امسال را پرشور و جذاب برگزار کنند.

هفته کتاب در استان های لرستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد

در استان خراسان جنوبی، برگزاری بزرگداشت هفته کتاب به صورت مجازی، برگزاری طرح پاییزه کتاب، دیدار با نویسنده پیشکسوت، بازدید و تقدیر از کتابفروشان و ناشران و برگزاری نمایشگاه کتاب شهرستانی ازجمله برنامه هایی است که برگزار می شود.

استان کهگیلویه و بویراحمد نیز با تشکیل گروه های مجازی کتابخوانی جام باشگاه های کودک و نوجوان، تشکیل گروه های مجازی روستاها و عشایر دوستدار کتاب، بازدید از کتابفروشی های یاسوج با رعایت پروتکل های بهداشتی و اهدای کتاب به روستاها و عشایر به استقبال هفته کتاب می فرایند.

همچنین تشویق و ترغیب معلمان نسبت به ترویج کتاب و کتابخوانی در برنامه شاد دانش آموزان، رونمایی محدود کتاب با رعایت پروتکل های بهداشتی، تبلیغات در سطح شهر، اهدای کتاب به قشرهای مختلف مردم، دیدار با امام جمعه مرکز استان و تجلیل از مروجین کتابخوانی، در فهرست برنامه های این استان واقع شده است.

استان لرستان نیز با فضاسازی تبلیغی درباره هفته کتاب کارهای خود را آغاز کرده و با پویش یار مهربان، پویش کتابخوانی و نویسندگی ویژه کودک و نوجوان، رونمایی از کتاب های ویژه و تجلیل و تقدیر از نویسندگان و برگزاری مسابقه با موضوع کتاب با همکاری صدا و سیما برنامه های هفته کتاب را دنبال می کند.

انشاءنویسی با موضوع مدافعان سلامت، اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و بچه ها تحت پوشش بهزیستی، برپایی نشست های فرهنگی ادبی و نقد کتاب در فضای مجازی نیز از دیگر برنامه های این استان در بیست و هشتمین دوره هفته کتاب است.

بیست و هشتمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران از 24 تا 30 آبان ماه 1399 با شعار دانایی؛ مانایی برگزار می شود.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "هفته کتاب در استان های لرستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هفته کتاب در استان های لرستان، خراسان جنوبی و کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید