پیش بینی بازگشت رونق به بورس

به گزارش وبلاگ وکیل من، بازار سهام در ابتدای هفته شروع خوبی را شروع نموده است. چشم انداز بازار سهام در هفته پیش رو چیست؟

پیش بینی بازگشت رونق به بورس

امیرعلی امیرباقری، کارشناس بازار سرمایه گفته است: انتظار می رود در هفته پیش رو تا حدودی نظم به بدنه بازار برگردد و دوباره شاهد بازگشت رونق نسبی در بازار سرمایه باشیم.

وی که با ایرنا تبادل نظر می کرد، ادامه داد: این رونق نسبی به معنای ایجاد فرایندهای جدید در بازار برای بلندمدت و میان مدت نیست بلکه بدین معناست که حجم معاملات برای مدت محدود افزایش پیدا می نماید و سهام دست به دست خواهند شد. براساس پیش بینی بیشتر کارشناسان، در کوتاه مدت شاهد فرایند صعودی سنگین و قوی در بدنه بازار نخواهیم بود و هر فرایندی در نهایت با فشار عرضه در بازار روبرو می گردد.

وی سرمایه گذارانی که به دنبال سرمایه گذاری در بورس هستند را مورد خطاب قرار داد و اضافه کرد: سرمایه گذاران برای ورود به بورس در ابتدا باید همه بازارها را مورد ارزیابی قرار دهند و علاوه بر پارامترهای مالی، پارامترهای سیاسی را هم مورد آنالیز قرار دهند.

امیرباقری گفت: سرمایه گذاران باید پیش بینی ها را با توجه به سناریوهای مختلف سیاسی آنالیز نمایند و تاثیر آن را بر ریسک و نرخ بازده مورد انتظار بسنجند.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی بازگشت رونق به بورس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی بازگشت رونق به بورس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید