کشف 29 هزار دستکش احتکار شده در اراک

به گزارش وبلاگ وکیل من، خبرنگاران/مرکزی فرمانده انتظامی استان مرکزی از کشف 29 هزار عدد دستکش در عملیات ماموران پلیس آگاهی استان در بازرسی از مغازه و منزل یک فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی در اراک اطلاع داد.

کشف 29 هزار دستکش احتکار شده در اراک

بر اساس اعلام پلیس، سردار حسن مفخمی شهرستانی در این باره گفت: در تداوم طرح های عملیاتی پلیس در مبارزه با احتکارکنندگان اقلام و تجهیزات پزشکی، ماموران اداره مبارزه با جرایم مالی پلیس آگاهی استان در قالب تحقیقاتی از فعالیت یک فروشنده لوازم آرایشی و بهداشتی در احتکار اقلام بهداشتی مورد احتیاج آگاه شدند.

وی اضافه نمود: با مراقبت های نامحسوس پلیس، محل این انباری در یکی از محله های شهرستان شناسایی و با هماهنگی اجرا شده با مرجع قضائی مورد بازرسی نهاده شد.

این مقام ارشد انتظامی در استان مرکزی ادامه داد: طی این بازرسی که به همراه تیمی از بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان انجام پذیرفت تعداد 29 هزار عدد دستکش لاتکس و دستکش فریزری کشف شد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با بیان تداوم طرح های عملیاتی پلیس در نظارت بر فعالیت های واحدهای صنفی و برخورد قاطع با احتکارکنندگان اقلام اساسی مورد احتیاج مردم گفت: فرد دستگیر شده در این عملیات با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "کشف 29 هزار دستکش احتکار شده در اراک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 29 هزار دستکش احتکار شده در اراک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید