سریال و پخش خانگی

حرکت عجیب آنا نعمتی در کوهستان!

آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون در صفحه شخصی اینستاگرام خود عکسی از خودش که در حال دوچرخه سواری در کوه می باشد منتشر کرد.

1 اردیبهشت 1403

هر آنچه از فصل سوم سریال Warrior باید بدانید

سریال مبارز (Warrior) یکی از سریال های مجذوب کننده به شمار می رود که اولین فصل از آن در سال 2019 میلادی پخش شده بود و حالا انتظار برای سومین فصل از آن بسیار بالا است. فصل سوم سریال قرار است همچون فصل های قبلی جنگ های تانگ در اواخر دهه 1870 میلادی در شهر سانفرانسیسکو...

8 خرداد 1402

13 لحظه مهم و تاریخ ساز دیزنی در صد سال گذشته

سال جاری، دیزنی صدمین سالگرد داستان سرایی و تفریح سازی خود را جشن می گیرد. اگر فرضیه های توهم توطئه مرتبط با این استودیوی بزرگ و پیروز انیمیشن سازی را کنار بگذاریم، یا اصلاً بپذیریم پشت این غول دنیای تفریح نهادی واقع شده است که برای دنیا تصمیم می گیرد...

30 بهمن 1401

کاراکتر های بامزه کارتونی در دنیای واقعی چه شکلی هستند؟

حسین دیبا توانسته با هنر خود به زیبایی کاراکتر های دو بعدی بامزه کارتونی را به شخصیت های ملموس تبدیل کند، گویی که از آن ها عکس گرفته شده. او توانسته مدل سه بعدی آن ها را با ظرافت و صرف وقت درست کند.

10 مهر 1401

نقدهای اولیه انیمیشن سونیک خارپشت 2؛ سرگرم کننده اما مشابه فیلم اول

نقدهای اولیه انیمیشن سونیک خارپشت 2 یکی پس از دیگری به نگارش درمی آیند و عموما از این دنباله مهیج و سرگرم نماینده اقتباسی از بازی های ویدیویی سونیک استقبال می نمایند.

6 تیر 1401

جشنوارۀ تماشاپلاس چارخونه تا 2 اردیبهشت ادامه دارد

جشنوارۀ تماشای گروهی فیلم و سریال در چارخونۀ ایرانسل، با عنوان تماشاپلاس تا 2 اردیبهشت ادامه دارد.

12 خرداد 1401

ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی داوران فصل سوم عصر نو

تهران (پانا) - ژاله صامتی، کارن همایونفر، مجید اسماعیلی و امین حیایی در فصل سوم عصرجدید احسان علیخانی به عنوان داور حضور خواهند داشت.

12 خرداد 1401

صبح روز کریسمس، پلیس مردی را با لباس گرینچ و سورتمه ای پر از هدیه دستگیر کرد

مأموران به تعقیب سورتمه رفتند، اما به علت نگرانی های ایمنی عمومی تعقیب خود را متوقف کردند. با این حال، آنها به سرعت سورتمه را نزدیک لبه یک صخره دیدند که تا لبه پر از هدایا و درختان تزئین شده بود و گمان کردند آنها دزدی باشند.

25 فروردین 1401

چرا کنسرت ماکان بند جنجالی شد؟

نخستین کنسرت ماکان بند در تهران پس از لغو محدودیت ها، جنجالی آغاز شد. این کنسرت که دوشنبه شب در تالار همایش های وزارت کشور کلید خورد، در اولین گام با حمل خواننده های گروه با تابوت به حاشیه رفت. ماکان بندی ها که می خواستند کنسرت را متفاوت آغاز نمایند، پوستر...

30 بهمن 1400

حمله توهین آمیز آزاده صمدی به بهاره رهنما ، شعور داشته باشیم !

خبرنگاران: آزاده صمدی به صحبت های جنجالی بهاره رهنما واکنش نشان داد.

30 دی 1400

استایل خاص صحرا اسداللهی در جنگل

خبرنگاران:صحرا اسداللهی تصویری از خودش را استوری کرد.

19 مهر 1400

عوامل گاندو با مردم صحبت می کنند

تهران (پانا) - عوامل مجموعه تلویزیونی گاندو 2 فردا (14 شهریور ماه) از طریق تلفن 162 با مخاطبانشان گفت و گو می کنند.

15 شهریور 1400

کارگردان گاندو به سراغ عقاب ارس می رود

مهر/ ابراهیم اصغری تهیه کننده سینما گفت که قرار است عقاب ارس را با همکاری جواد افشار بسازد.

27 مرداد 1400

سعید آقاخانی و قرارداد ساخت چهار سریال

سینما دیلی/ هفت صبح نوشت:هفته گذشته خبری در رسانه ها منتشر شد که قرار است به زودی و از اواخر تابستان فراوری سریال نون خ 4 برای پخش در نوروز 1401 آماده گردد. اما آنطوریکه شنیده می گردد، فراوری فصل چهار به این آسانی نیست و خبر اعلام شده بیشتر یک عملیات رسانه...

29 تیر 1400

اکبر شاهی: احساس نمی کنیم کیفیت سریال های رمضان پایین است

مهر/ مدیرگروه فیلم و سریال مرکز سیمافیلم درباره کیفیت سریال های رمضانی امسال تأکید کرد: ما چنین احساسی نداریم که کیفیت این آثار پایین است و هنوز زود است که در این باره قضاوت شود.

26 اردیبهشت 1400

منصور، زیرنظر سورنا ستاری به جشنواره فجر آمد

تهران (پانا) - فیلم منصور که پیش از این با عنوان اوج110 معرفی شده بود، محصول سازمان هنری اوج است که سال گذشته به جشنواره نرسید اما توانست امسال در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

5 اسفند 1399

طنزهای خوب کجا رفتند؟

رامین ناصرنصیر ضعف سریال های طنز تلویزیونی را نبود استمرار در پخش کارهای کمدی در سال های اخیر می داند؛ او همچنین می گوید خط قرمزهای کاذب باعث شده است تا سازندگان به سراغ موضوعات تکراری بروند که دیگر برای مخاطب جذاب نیست.

2 اسفند 1399

ستارگان مجازی (سه شنبه 1 اسفند 96)

برخی به ستارگان انتقاد می کنند که چرا سازشان همیشه مخالف است. مثلاً چرا در فضای مجازی پست هایشان اکثراً انتقادی است و موارد مثبتی که انجام می گیرد، جایی در آن میان ندارد. اگر تعداد وقایع خوب و بد جامعه را برابر فرض کنیم، قطعاً شدت...

19 بهمن 1399

پیغام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت پرویز پورحسینی

رئیس سازمان صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی درگذشت پرویز پورحسینی، بازیگر نام آشنا، خلاق و پیشکسوت را تسلیت گفت.

6 دی 1399

10 کار وسوسه برانگیز که هر گیمری انجامش می دهد

خبرنگاران: اصولا اگر کنار یک گیمر بنشینید و چند ساعتی بازی کردنش را نگاه کنید، خیلی زود متوجه می شوید که یک سری کار به خصوص مدام در حال تکرار شدن هستند. شاید در نگاه اول عجیب به نظر برسد، ولی اگر خودتان کنترلر را به دست بگیرید و بگذارید که بازی ها ذهنتان...

2 مهر 1399
تعداد: (23)