مراجعه 573 نفر با خودزنی برای دریافت دیه به پزشکی قانونی اصفهان

به گزارش وبلاگ وکیل من، مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان گفت: 573 نفر از ابتدای سال جاری تا به امروز با خودزنی و با هدف دریافت دیه به پزشکی قانونی اصفهان مراجعه نموده اند.

مراجعه 573 نفر با خودزنی برای دریافت دیه به پزشکی قانونی اصفهان

منصور فیروزبخت با اشاره به آمار پنج ماهه پزشکی قانونی استان اصفهان در زمینه مراجعات نزاع به مراکز این سازمان گفت: در این بازه زمانی 18 هزار و 394 نفر در این زمینه به مراکز پزشکی قانونی استان اصفهان مراجعه نموده اند.

او اضافه کرد: از این تعداد شش هزار و 314 نفر زن و 12 هزار و 80 نفر مرد بودند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان با بیان اینکه در بین این مراجعه نمایندگان 573 مورد خودزنی بوده است، ادامه داد: از این افراد 448 مرد و 125 زن بوده اند که با ادعای نزاع و با هدف دریافت دیه و خسارت به مراکز پزشکی قانونی مراجعه کردند.

او توضیح داد: همه این افراد به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

فیروزبخت ابراز داشت: افرادی که اقدام به خودزنی می نمایند نه تنها از آسیب رساندن به خود سودی نمی برند بلکه با مسائل قانونی و قضائی نیز روبرو خواهند شد.

کشف 40 تصادف ساختگی در اصفهان

او بعلاوه به جراحات ناشی از تصادفات ساختگی در استان اصفهان اشاره نمود و ادامه داد: از ابتدای سال جاری تا به امروز 40 فقره جراحت ناشی از تصادف ساختگی شناسایی شده که 6 زن و 34 مرد بوده است و این افراد نیز به مراجع قضائی ارجاع داده شدند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان اصفهان بعلاوه به آمار مرگ و میر ناشی از غرق شدگی در استان اصفهان اشاره نمود و اضافه کرد: در پنج ماهه اول سال جاری 31 نفر بر اثر غرق شدگی جان خود را از دست دادند که 24 نفر آن ها مربوط به دو ماهه تابستان بوده است.

او ابراز داشت: از کل تلفات غرق شدگی پنج ماهه اول سال جاری 25 مرد و 6 نفر زن بوده است که این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات 20 نفر بود، افزایش داشته است.

منبع:مهر

وبلاگ وکیل من اصفهان اصفهان

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مراجعه 573 نفر با خودزنی برای دریافت دیه به پزشکی قانونی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراجعه 573 نفر با خودزنی برای دریافت دیه به پزشکی قانونی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید