هولوگرام های ضدسرقت و شفاف برای اسناد امنیتی فراوری شد

به گزارش وبلاگ وکیل من به نقل از معاونت علمی و فناوری، آرش زمانی راد مدیر عامل یک شرکت دانش بنیان با اشاره به برطرف احتیاج کشور به اقلام امنیتی و هویتی گفت: در این شرکت محصولات هولوگرام در انواع گوناگون با ویژگی ضد سرقت فراوری می گردد. این هولوگرام ها می تواند با چاپ گرم فراوری گردد تا در زمان انتقال، قابل برداشته شدن و جعل نباشد.

هولوگرام های ضدسرقت و شفاف برای اسناد امنیتی فراوری شد

وی اضافه نمود: این هولوگرام ها هم پای محصولات جهانی که در امنیت کاربرد دارند، در حال رشد است و کارآمدی و کیفیت آن سبب شده مورد استقبال قرار بگیرد.

زمانی خاطر نشان کرد: تا پیش از ورود محصولات این شرکت به بازار کشور، هولوگرام های مورد احتیاجاسناد امنیتی مثل گمرک، شناسنامه ها، کارت های ملی و سایر اسناد، از کشورهای خارجی خریداری و استفاده می شد.

وی گفت: این محصول ایران ساخت با هدف برطرف احتیاج داخلی فراوری شده و برای این که از قابلیت ضد سرقت برخوردار باشد، مواد و لایه های زیادی به آن اضافه شده است.

مدیر شرکت با بیان اینکه هولوگرام ایران ساخت، نمونه مشابه داخلی ندارد و به صورت انحصاری به وسیله این شرکت دانش بنیان فراوری می گردد، گفت: این محصول به نحوی ساخته شده که جاعلان نتوانند آن را فراوری نمایند زیرا از لایه های امنیتی زیادی برخوردار است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "هولوگرام های ضدسرقت و شفاف برای اسناد امنیتی فراوری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هولوگرام های ضدسرقت و شفاف برای اسناد امنیتی فراوری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید