12 ایده جالب برای تخت سگ

به گزارش وبلاگ وکیل من، دوست پشمالوی باوفاتان جایی هم برای استراحتش می خواهد. این چند ایده به شما یاری می نماید مکانی راحت و جالب برای استراحت سگ تان بسازید!

12 ایده جالب برای تخت سگ

1- تختی در مخفیگاه

این ایده خلاقانه خوابگاه سگ تان را از دید پنهان می نماید. این برای افرادی مناسب است که جای کمی در خانه دارند و با این روش دیگر احتیاج نیست فضای زیادی را برای استراحت سگ شان در نظر بگیرند. برای ساخت این پناهگاه تنها کافی است درب یکی از کمد هاتان را در بیاورید و تشکی در کف آن بیاندازید. برای اینکه سگ تان را به خوابیدن در این مکان تشویق کنید، در ابتدا تعدادی از وسایل و اسباب بازی های مورد علاقه اش را در اینجا بگذارید.

2- تخت شیک

یک تخت عالی برای سگ های کوچک. این تخت با مد روز هم جور در می آید! این تخت را خودتان هم می توانید بسازید اما اگر مهارتی در این کار ندارید تنها کافی است به فروشگاه های وسایل حیوانات یا فروشگاه های مبلمان بروید و چیزی شبیه به این پیدا کنید. قدم بعدی پیدا کردن بالشی هماهنگ با رنگ تخت تان است.

3- اتاق نشیمن

حتما به این نکته توجه نموده اید که سگ ها دوست دارند بخشی از خانواده باشند، پس با گذاشتن محل خواب سگ تان در اتاق نشیمن، هم مکانی راحت برای خواب و دراز کشیدن به او می دهید و هم او را در دورهمی های خانوادگی شرکت می دهید!

این ایده ای عالی برای سگ های بزرگ جثه است.

4- چمدان زنانه (یا مردانه)

شغلی نو و بامزه به چمدان قدیمی تان بدهید! آن را به تختی نوستالژیک و زیبا برای سگ تان تبدیل کنید. این تخت برای سگ های کوچک بسیار مناسب است. پارچه داخلی چمدان را با دیزاین یا رنگ اتاق تان ست کنید تا جذابیتی دو چندان گیرد. برای این کار به راحتی پارچه را در آورید و آن را با پارچه ای نو عوض کنید.

نکته: حواستان باشد که با استفاده از وسیله ای در چمدان را باز نگه دارید و آن را محکم کنید تا بر سر سگ تان نیوفتد.

5- رنگارنگ و راحت

این ایده برای کسانی است که خانه ای رنگارنگ دارند و دوست دارند آن را رنگارنگ تر نمایند! یک تشک رنگی (به هر رنگی که دلتان می خواهد) فراهم کنید و آن را در زیر یک میز عسلی قرار دهید تا از فضای غیر قابل استفاده اتاق هم استفاده نموده باشید و جای اضافه ای به آن اختصاص ندهید.

نکته: از تشک های نرم برای این کار بهره ببرید تا سگ تان جای خواب راحتی داشته باشد.

6- گوشه سگی

یک گوشه از خانه تان را تنها به سگ تان اختصاص دهید. با چسباندن کاغذ دیواری یا هر چیز دیگری به دیوار آن گوشه، از کثیف شدن دیوار جلوگیری کنید. این گوشه را برای سگ تان راحت و هیجان انگیز کنید. بر روی دیوار این قسمت قفسه ای نصب کنید تا بیسکوییت ها، اسباب بازی ها و دیگر وسایل سگ تان را بر روی آن قرار دهید.

7- جلوی شومینه

یکی از آیتم های تصاویر یک خانه و خانواده شاد، سگی است که در جلوی شومینه دراز کشیده است. اگر تخت سگ تان را در جلوی شومینه بگذارید، مکانی راحت و گرم را به او اختصاص داده اید. و بعلاوه به او این اجازه را داده اید که در مرکز گردهمایی های خانوادگی حظور داشته باشد.

نکته: مواظب باشید تشک سگ تان را خیلی به آتش نزدیک نکنید.

8- قدیمی اش کنید

این تخت ساده و چوبی کاملا نوستالژیک است و ما را به یاد تخت بچگی خودمان می اندازد. لازم نیست همواره مبلمان با شکوه باشند تا زیبا به نظر برسند! این تخت ساده آرامشی دلنشین به خانه می بخشد.

نکته: حواستان باشد که تخت برای سگ تان کوچک نباشد و تشکی هم روی آن قرار گرفته باشد.

9- کمدی برای سگ

وقتی به فکر خرید کمدی تازه می افتید، سگ تان را هم در نظر داشته باشید. این هم یک ایده دیگر برای خرید کمدی که هم شما و هم سگ تان می توانید از آن بهره ببرید. حواستان باشد که کمد برای سگ تان کوچک نباشد در غیر این صورت سگ احساس راحتی ننموده و داخل آن نخواهد رفت.

10- دو کاره: تخت و حمام

یک تشت گالوانیزه که با رنگ زرد و قرمزی که به آن زده شده نمایی نو گرفته است. تنها چیزی که احتیاج دارید یک بالشت پشمالو است و تخت تان حاضر است! با برداشتن بالشت، تخت به تشت حمام تبدیل خواهد شد!

11- سبد سگی

یک سبد حصیری بزرگ جای خوابی مناسب برای سگ های کوچک است. بالشتی در کف آن بیاندازید و سگ تان را به خواب در داخل آن تشویق کنید.

نکته: اگر سگ تان آغاز به جویدن تختش کرد، با استفاده از یک اسپری بازدارنده او را از این کار منع کنید.

12- یک تخت عالی برای تو!

گاهی سگ تان تختی بزرگ تر، مثلا تخت شما را برای خواب ترجیح می دهد. دیگر انتخاب با شماست که تخت را برای او بگذارید یا آن را با او شریک شوید!

منبع: فوت و فن / bhg.com

به "12 ایده جالب برای تخت سگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 ایده جالب برای تخت سگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید