تئاتر

راهنمای سفر به شهر استکهلم؛ پایتختی دیدنی در سرزمینی اروپایی

استکهلم یکی از زیباترین و مجذوب کننده ترین مقاصد گردشگری بوده که هواداران زیادی در سراسر جهان دارد. در گوشه و کنار این شهر، منظره ها و جاذبه هایی وجود دارند که شما را به هیجان آورده و اگر اهل عکاسی باشید، تصاویر و کادرهای فوق العاده ای را در اختیارتان...

16 فروردین 1402

برترین زمان برای سفر به یونان

بیشتر بخش های یونان آب و هوای نسبتاً معتدلی دارد و گردشگرانی که به یونان سفر می نمایند می توانند در تمام طول سال از ویرانه های باستانی، فرهنگ مدرن جهانی و جزایر مدیترانه ای شگفت انگیز و زیبایش لذت ببرند.

20 مرداد 1401

مراکز تفریحی قزوین ؛ مجموعه ای از رفاه، زیبایی، شادی و هیجان

مراکز تفریحی قزوین حال و هوای دیگری را به این شهر و گردشگران و مسافرانش بخشیده است. مراکز تفریحی قزوین با تنوع فراوان و جذابیت خاصشان، یکی از اولین انتخاب های مسافران را رقم می زند. در این شهر می توانید از انواع پارک ها و تفریحات در محیط طبیعی لذت ببرید...

14 مرداد 1401

قصر دروتنینگهلم در استکهلم، کاخ تابستانی پادشاه سوئد

قصر دروتنینگهلم در استکهلم | Drottningholm Palace in Stockholmشهر استکهلم در کشور سوئد به ونیز شمال نیز مشهور است. این شهر مجموعه ای از جزایر و تعدادی شبه جزیره است که در قسمت برون ریز دریاچه بالتیک قرار گرفته است. استکهلم مرکز سوئد بوده و سه منطقه از آن در لیست جهانی...

10 اردیبهشت 1401

2 هنرستان هنرهای زیبا دختران و پسران جیرفت افتتاح شد

تهران (پانا) - دو هنرستان هنرهای زیبا دختران و پسران جیرفت شنبه هشتم آبان ماه افتتاح شد.

11 آذر 1400

استایل خاص صحرا اسداللهی در جنگل

خبرنگاران:صحرا اسداللهی تصویری از خودش را استوری کرد.

19 مهر 1400

سالن های تئاتر مشهد بازگشایی شد

خبرنگاران/خراسان رضوی مدیر پردیس تئاتر مستقل مشهد از بازگشایی سالن های تئاتر مشهد با اجرای نمایش ارابه تاریکی در این سالن نمایش اطلاع داد.

14 مهر 1400

خانواده گومیدان به پردیس تئاتر شهرزاد رسید

تهران (پانا) - نمایش خانواده گومیدان نوشته ژرژ کورتولین به کارگردانی مهدی شعبانی در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

22 خرداد 1400

منصور، زیرنظر سورنا ستاری به جشنواره فجر آمد

تهران (پانا) - فیلم منصور که پیش از این با عنوان اوج110 معرفی شده بود، محصول سازمان هنری اوج است که سال گذشته به جشنواره نرسید اما توانست امسال در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

5 اسفند 1399

طنزهای خوب کجا رفتند؟

رامین ناصرنصیر ضعف سریال های طنز تلویزیونی را نبود استمرار در پخش کارهای کمدی در سال های اخیر می داند؛ او همچنین می گوید خط قرمزهای کاذب باعث شده است تا سازندگان به سراغ موضوعات تکراری بروند که دیگر برای مخاطب جذاب نیست.

2 اسفند 1399

مریل استریپ با جشن سرانجام سال مدعی اسکار شد

فیلم جدید مریل استریپ با عنوان جشن انتها سال یکی از مدعیان جدی اسکار 2021 است.

27 آذر 1399

درخواست فاطمه معتمدآریا برای تدابیر فوری کرونایی در محیط کاری بازیگران

فاطمه معتمدآریا رییس انجمن بازیگران سینمای ایران ، در پیامی درگذشت کریم اکبری مبارکه را تسلیت گفت و همچنین خواستار تدابیر فوری برای دوری کرونا، از محیط کار بازیگران شد.

6 آذر 1399

روی ماه خداوند را ببوس با داستان ازدواج

گروه فرهنگی خبرنگاران، در ایام نوروز، کتاب ها و فیلم های مختلفی را برای مطالعه و تماشا به مخاطبانش پیشنهاد می نماید.

30 اردیبهشت 1399