تعاریف و اصطلاحات

استایل ماکسیمال چیست و چگونه ظاهری جسورانه و منحصربه فرد داشته باشید؟

آشنایی با انواع استایل و شناخت سبک های گوناگون و متنوع در دنیای مد و فشن به شما یاری می نماید تا بهتر بتوانید سبک ویژه خودتان را پیدا کنید و استایل ماکسیمال (maximal-style ) یکی از این سبک های متنوع و خاص در دنیا مد و فشن است.

27 دی 1402

فروش آنلاین آهن آلات در آهن پخش

آهن آلات یکی از مهم ترین مصالحی است که در ساختمان سازی، پروژه های عمرانی و…، به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. این محصولات در انواع مختلفی فراوری می شوند و هر کدام کاربرد خاصی دارند. کارخانه های بسیاری در سراسر ایران وجود دارند که این مصالح را با برترین...

25 خرداد 1402

چرا باید هوش مصنوعی را کنترل کرد؟

استوارت راسل، دانشمند علوم رایانه در بریتانیا که به دلیل تلاش هایش در زمینه هوش مصنوعی شناخته شده است. کتاب او تحت عنوان رویکردی نوین به هوش مصنوعی از طریق عباس باقری یزدی به فارسی ترجمه و از طریق انتشارات دیباگران تهران چاپ شده است. این کتاب در بسیاری...

17 فروردین 1402

مرورگر مایکروسافت، گوگل کروم را له می نماید!

گجت نیوز نوشت: مرورگر مایکروسافت اج - Microsoft Edge به زودی یک قابلیت مبتنی بر هوش مصنوعی را دریافت خواهد نمود که آن را به جدی ترین رقیب گوگل کروم تبدیل می نماید.

16 اسفند 1401

خطر کم شنوایی در کمین جوانان؛ ابتلای یک نفر از هر 2 نفر ، وزوز گوش نتیجه چیست؟

رئیس اداره سلامت گوش وزارت بهداشت گفت: بار منتسب به بیماری های کم شنوایی در جهان هر سال رو به افزایش است و در سال های اخیر بار این بیماری در جهان به رتبه سوم ارتقا پیدا کرده و نرخ شیوع کم شنوایی در کشورهای مختلف به سرعت در حال افزایش است.

10 اسفند 1401

آیا سفر به ترکیه دیگر مد نیست؟

همان طور که می دانید ترکیه دارای چشم انداز ها زیبا و جاذبه های گردشگری بسیاری است. شهرهای توریستی ترکیه مثل استانبول، آنتالیا، بدروم، ازمیر، قونیه، وان این کشور را به کشوری بی نظیر با زیبایی های باورنکردنی تبدیل کرده اند.

23 آذر 1401

محبوب ترین شهرهای توریستی دنیا ، قسمت اول

محبوب ترین شهرهای توریستی جهان در میان ایرانیانبسیاری از مردم ایران عاشق سفر هستند و به هر گوشه ای از جهان سفر می نمایند، به همین علت سهم عمده ای در شکوفایی صنعت توریسم جهانی دارند. اما در این میان و در طی سالیان متمادی شهرهایی از جهان نیز هستند که به...

18 آذر 1401

تعمیرگاه تخصصی رنو مگان در تهران

کسانی که صاحب خودروی رنو مگان هستند، می دانند که قسمت های مختلف این خودرو از جمله موتور، جلوبندی، گیربکس، بلبرینگ و غیره، مانند هر خودروی دیگری، پس از مدتی استفاده دچار مسائل فنی می گردد.

30 مهر 1401

کری سنگین بازیکن سابق پرسپولیس برای استقلال؛ وای اگر دیاباته برسد!

با شیث رضایی پیشکسوت و کاپیتان سابق پرسپولیس در مورد شرایط این روز های این تیم، صدرنشینی و اتفاقات مربوط به تیم ملی گفت و گویی انجام دادیم که در ادامه می خوانید.

3 مهر 1401

قهوه فوری جای قهوه ترک و اسپرسو را می گیرد؟

قهوه فوری قطعا می تواند عنوان نجات دهنده را کسب کند. تصور کنید جایی هستید که هیچ کافه ای باز نیست یا حتی صبح زود است و به زور از خواب پا شدید و عجله دارید، قطعا در هر دو حالت قهوه فوری به کارتان می آید چون این نوع قهوه راهی آسان برای آمادنه کردن سریع یک فنجان...

15 شهریور 1401

چگونه یک رژیم خام گیاه خواری را دنبال کنم: مزایا و خطرات

اگرچه خام گیاه خواری رژیم جدیدی محسوب نمی گردد، اما اخیرا در میان مردم محبوبیت زیادی به دست آورده است. در این رژیم، اصول گیاه خواری با غذاهای خام همراه است.

20 مرداد 1401

معرفی مقرون به صرفه ترین خودروهای هاچ بک بازار ایران

مقرون به صرفه ترین خودروهای هاچ بک بازار ایران کدامند؟ در این مطلب قصد داریم به معرفی مقرون به صرفه ترین هاچ بک های بازار ایران بپردازیم و به سوال شما درباره ماشین هاچ بک مقرون به صرفه چی بخرم پاسخ دهیم.

6 مرداد 1401

خریداران آیفون 14 انتخاب سختی از بین چهار مدل آن خواهند داشت

اینطور که به نظر می رسد، قیمت سری آیفون 14 به گونه ای است که گفته می گردد کار خریداران برای انتخاب بین مدل های مختلف آن بسیار سخت خواهد بود.

5 تیر 1401

راهنمای خرید در ترکیه

چیزهای زیادی برای خرید در ترکیه وجود دارد پس فقط دنبال فرش های رنگارنگ آن نباشید. به طور معمول مکان هایی که در آن تجارت، بازرگانی، خرید یا چانه زنی انجام می گردد بخشی از تار و پود اصلی زندگی در ترکیه است. این به انتخاب شما بستگی دارد که دوست داشته باشید...

21 خرداد 1401

مسئولیت کیفیت پایین خودروها بر عهده کیست؟

به گزارش خبرنگاران، بعضی معتقدند در مساله ضعف کیفیت خودروهای داخلی خودروسازان مقصر نیستند و اشکال در کیفیت محصولات قطعه سازان است.

14 خرداد 1401

سوغات کیش چیست؟

کیش یکی از محبوب ترین مقصدهای گردشگری خلیج فارس ایران است که علاوه بر دیدنی های بسیار، سوغات متنوعی نیز دارد.

22 فروردین 1401

آخرین شرایط بازگشت محسن مسلمان به پرسپولیس، نظر یحیی چیست؟

محسن مسلمان برای چندمین بار برای بازگشت به پرسپولیس اعلام آمادگی کرد.

3 بهمن 1400

دانه چاودار و خواص آن

خواص دانه چاودار (Secale montanum) و نان چاودار تهیه شده از آن شامل یاری به درمان ناراحتی های دستگاه گوارش، پیشگیری از سنگ کیسه صفرا و دیابت است.

16 آبان 1400

میکروبی که به تازگی کشف شده است دندان ها را سالم نگه می دارد

ممکن است روزی خمیر دندان ها میزبان میکروب های زنده باشند تا به منظور حفظ سلامت دندان ها به کار گرفته شوند.

9 آبان 1400

برترین روش های طبیعی برای رشد مجدد موها

آیا از ریزش مو رنج می برید و می خواهید بدانید چگونه می توانید مانع آن شوید و رویش مجدد موها را بازگردانید؟ روش های طبیعی زیادی برای رشد موهایی بلند و درخشان وجود دارد.

30 مهر 1400
تعداد: (40)